Hallituksen edustus Pekingin olympialaisiin on vakava virhe!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/f41aae12-6475-44df-8f9d-85ed6cb…
Harvinaista, olen kerrankin Iltalehden toimittajan kanssa samaa mieltä! Vauvan näköinen Kurvinen haluaa päästä vaan reissuun hinnalla millä hyvänsä! Mitään hyötyä siitä ei urjeilijoille eikä Suomen maineelle ole, päinvastoin.
Kommentit (23)
Hallituksen edustus menee kunnioittamaan oman maansa urheilijoita olympialaisiin aina, olivatpa ne missä maassa tahansa. Urheilijat eivät päätä missä olympialaiset pidetään. Eikä Suomen hallituskaan. Ja urheilijoilta on vähän liikaa pyydetty, että heidän pitäisi jättää olympialaiset välistä osoittaakseen mieltään Kiinan politiikkaa vastaan. Siitä ei olisi mitään hyötyä, jäisivät vain itse hienoa kokemusta vaille.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen edustus menee kunnioittamaan oman maansa urheilijoita olympialaisiin aina, olivatpa ne missä maassa tahansa. Urheilijat eivät päätä missä olympialaiset pidetään. Eikä Suomen hallituskaan. Ja urheilijoilta on vähän liikaa pyydetty, että heidän pitäisi jättää olympialaiset välistä osoittaakseen mieltään Kiinan politiikkaa vastaan. Siitä ei olisi mitään hyötyä, jäisivät vain itse hienoa kokemusta vaille.
Ei tässä urheilijoiden osallistumista kritisoitu vaan ministerin. Onko liikaa vaadittu ettei poliitikko osallistu kun politiikan halusi isäntämaa erottaa kisoista?
Kiinalaiset nauravat läskille urheiluministerille.