Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallituksen edustus Pekingin olympialaisiin on vakava virhe!

Vierailija
31.01.2022 |

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/f41aae12-6475-44df-8f9d-85ed6cb…

Harvinaista, olen kerrankin Iltalehden toimittajan kanssa samaa mieltä! Vauvan näköinen Kurvinen haluaa päästä vaan reissuun hinnalla millä hyvänsä! Mitään hyötyä siitä ei urjeilijoille eikä Suomen maineelle ole, päinvastoin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on paksumpi, kurvinen vai saarikko? Urheilijoita ei taida olla kumpikaan

Kiinalaiset nauravat läskille urheiluministerille.

Vierailija
22/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen edustus menee kunnioittamaan oman maansa urheilijoita olympialaisiin aina, olivatpa ne missä maassa tahansa. Urheilijat eivät päätä missä olympialaiset pidetään. Eikä Suomen hallituskaan. Ja urheilijoilta on vähän liikaa pyydetty, että heidän pitäisi jättää olympialaiset välistä osoittaakseen mieltään Kiinan politiikkaa vastaan. Siitä ei olisi mitään hyötyä, jäisivät vain itse hienoa kokemusta vaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen edustus menee kunnioittamaan oman maansa urheilijoita olympialaisiin aina, olivatpa ne missä maassa tahansa. Urheilijat eivät päätä missä olympialaiset pidetään. Eikä Suomen hallituskaan. Ja urheilijoilta on vähän liikaa pyydetty, että heidän pitäisi jättää olympialaiset välistä osoittaakseen mieltään Kiinan politiikkaa vastaan. Siitä ei olisi mitään hyötyä, jäisivät vain itse hienoa kokemusta vaille.

Ei tässä urheilijoiden osallistumista kritisoitu vaan ministerin. Onko liikaa vaadittu ettei poliitikko osallistu kun politiikan halusi isäntämaa erottaa kisoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi