Hallituksen edustus Pekingin olympialaisiin on vakava virhe!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/f41aae12-6475-44df-8f9d-85ed6cb…
Harvinaista, olen kerrankin Iltalehden toimittajan kanssa samaa mieltä! Vauvan näköinen Kurvinen haluaa päästä vaan reissuun hinnalla millä hyvänsä! Mitään hyötyä siitä ei urjeilijoille eikä Suomen maineelle ole, päinvastoin.
Kommentit (23)
Perusteluna oli perinteinen "no kun toikin meni" ja vastuun sysääminen muille.
Suomi ois voinu boikotoida koko olympialaisia lähettämättä urheilijoita ollenkaan ku NHL-miehet ei tullu jääkiekkoon.
Ei hallitus Kurvista sinne ole lähettämässä vaikka roskajournalisti niin yrittääkin maalailla. Ihan itse halusi lähteä.
Kiinalle ei pitäisi olympialaisia edes antaa.
"Vauvan näköinen Kurvinen" ois kyllä aika ruma vauva jos sillä ois sen harvahampaan pää
Mielestäni he ovat ansainneet matkansa, kyllä teillekkin loma maistuis jos olisitte samassa asemassa.
Kurvisen arvostelija on todennäköisesti pyylevä omenavartalon omaava pottatukka
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni he ovat ansainneet matkansa, kyllä teillekkin loma maistuis jos olisitte samassa asemassa.
Kurvisen arvostelija on todennäköisesti pyylevä omenavartalon omaava pottatukka
Lomalleko se sinne lähtee? Ai ai näyttää vaan pahemmalta.
Kurivisen lomamatka on törppöä tässä tilanteessa kun moni muu länsimaa ei lähetä korkeaa edustajaa sinne. Kepulta EI voi odottaa järkevää toimintaa missään tilanteessa!
Typerä populistinen kirjoitus, missä ei ollut yhtään perustelua sille miksi ministerin ei pitäisi tukea suomalaisia urheilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Typerä populistinen kirjoitus, missä ei ollut yhtään perustelua sille miksi ministerin ei pitäisi tukea suomalaisia urheilijoita.
Etkö ole tietoinen miksi niin moni muu ei poliitikkoja kysisiin kisoihin lähetä?
Perustelisivat edes koronalla sitä, ettei Kiinaan tulisi matkustaa. Mutta että asia joka on ollut ties kuinka pitkään, pitäisi sotkea kisoihin joihin ei politiikka kuulu millään lailla.
Suomalaisella politiikolla ei ole moraalia. Oma etu edellä mennään ihan kaikessa.
Kiina on itse kieltänyt etukäteen urheilijoita puhumasta politiikasta. Miksi siis sinne lähtee poliitikko?
No ei sinne sitte tartte mennä urheilijoidenkaan, pysyisivät kotona!
Vierailija kirjoitti:
Kiina on itse kieltänyt etukäteen urheilijoita puhumasta politiikasta. Miksi siis sinne lähtee poliitikko?
Saakoha poliitikko puhua politiikasta vai heittääkö ne senkin jonnekin pimeään kuoppaan?
Maailma vie Kiinaan rahansa kiitokseksi koronasta.
Viimeiset urheilut monille kun sydän pettää suorituksen aikana.
Yleisölle ei pääsylippuja myydä katsomoihin. Missä tämä ministerimme sitten seuraa näitä tapahtumia? Jossain katsomoon rakennetussa aitiossa yhdessä Kiinan valtion johdon edustajien kanssa?
Voin kuvitella kansainvälisen lehdistön kuvatekstit tällaisten kuvien alla.
Juuri niin yksinkertainen kuin ulkonäön perusteella voi olettaakin.
Kumpi on paksumpi, kurvinen vai saarikko? Urheilijoita ei taida olla kumpikaan
Vau täytyy sanoa että olen yllättynyt siitä että minäki kerrankin olen tuon julkaisun kanssa samaa mieltä.