Veikkauksia rokotepassista
Tuleeko rokotepassi voimaan heti, kun "rajoitukset lopetetaan" vai saammeko me rokottamattomatkin elää yhteiskunnan täysivaltaisina jäseninä jonkun viikon ennen kuin passi tulee käyttöön?
Itse pelkään, että passi paiskataan voimaan heti. Surullista. Hallituspuolueita en tule koskaan enää äänestämään, vaikka olen ollut jäsenkin yhdessä.
Kommentit (5)
Katsotaan nyt vielä, ehkä järki voittaa kuitenkin. Voi olla, että passi jää "takataskuun" uusia tauteja ja variantteja odottamaan. Vaikea kuvitella, että joku yrittäjä edes tuollaista haluaisi käyttää, jos mitään sairautta ei edes liiku. Sinänsähän mitään hyötyä tai perustetta tuolle ei ole, lähinnä vain rokottamattomien kiusaamiseksi tehty (ja tietysti EU:n suunnitelmien mukaan).
Mutta kyllä tuo rokotepassi tulossa on, tavalla tai toisella. Ei kannata lannistua. Ei vaan käytä.
Koronavilkku ja koronapassi. Siinä kaksi surkuhupaisaa floppia, joista tulevat polvet tulevat kyllä ilkkumaan ja vääntämään vitsiä ihan kyllästymiseen asti. Miten ikinä kumpikaan noista saatiin masinoitua läpi? Hyöty kummankin kohdalla pyöreä nolla (tai no ehkä ennemmin negatiivisen puolelle mennään).
Rokotepassi tulee voimaan pika pikaa, ennen rajoitusten purkamista.
STM
Työelämän koronapassi valmisteluaikataulu:
9.12.21 - 11.2.22
Eli hyvin ehtii. On kyllä huono homma.
Tilasin just autooni "Vaccine Passport? Scan This!"-keskisormitarran. Jos on tuuri myötä, niin sitä ei tarvitakaan, ja meni rahat hukkaan :)
Vai uskooko joku, että passia ei tulisi? Minä en usko ja totta puhuen tuntuu, että masennuin tästä tiedosta lopullisesti. En jaksa enää.