Mitä tekisit jos koira tekisi lapsellesi näin?
Kommentit (35)
Ihan selvä juttuhan tuo on. Luopuisin lapsesta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:31"]
Mä olen koiraihminen mutta silti koira ei KOSKAAN, KOSKAAN saa juosta ihmistä eikä myös toista eläintä päin. Se on vaarallista. Kerran iso koira juoksi leikkiessään meidän pienempää koiraa päin, tuloksena oman koiran kaatuminen ja lanneranka vinoon.
[/quote]
Etkö oikein ymmärrä? Missä kohtaa tekstejä tökkää? Mikä tuntuu hankalalle ymmärtää ja sisäistää?
Oletkö kuullut sanaa vahinko? Ilmeisesti et.
SElvennetäänpä hiuman. Vahinko tarkoittaa ennalta odottamatonta, suunnitteelematonta tapahtumaa. Pysyitkö mukna? Et?
Ehkä kaltaistesi kanssa ei kannata jatkaa, se on vain turhaa ajankulua.
Ette ymmärrä mikä on vahinko ja mikä ei.
Itse asiassa kadehdin teitä. Miten helppoa elämänne onkaan kun teille ei ole sattunut vahinkoja. Eikä teidän kanssa eläville tai eläneille.
Tottakai tuollainen koira tulisi heti lopettaa. Voi sen ampuakin, ei tarvitse minnekään piikille raahata.
Minä en veisi piikille vaan ottaisin kirveen ja huitaisisin pari kertaa että veri lentää.
Meilläkin koira juoksee ilosena vastaan elikkä ei mitään väärää viedä piikille
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:57"]
Meilläkin koira juoksee ilosena vastaan elikkä ei mitään väärää viedä piikille
[/quote]Mitä? Siis ei ole mitään väärää viedä piikille koska juoksee iloisena? vai tarkoititko ettei mitään syytä viedä piikille?
Miettikääs nyt ihan rehellisesti: jos tuolle lapselle olisi tullut jotain vammoja tai vielä pahempaa (kuten nyt ei käynyt) niin olisiko se todellakin ollut koiran vika? Ja ratkaisu piikille vieminen?
Kuten todettu, koira ei ollut agressiivinen, ei tahallaan tehnyt lapselle yhtään mitään, iloisena ja innoissaan juoksi kulman takaa ja kovan vauhdin takia osui lapseen.
Hävetä saisitte. Jos joku syyllinen pitäisi osoittaa olisi se se aikuinen jonka vastuulla lapsi oli.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:31"]Mä olen koiraihminen mutta silti koira ei KOSKAAN, KOSKAAN saa juosta ihmistä eikä myös toista eläintä päin. Se on vaarallista. Kerran iso koira juoksi leikkiessään meidän pienempää koiraa päin, tuloksena oman koiran kaatuminen ja lanneranka vinoon. [/quote] Ei kai yksikään koira KOSKAAN KOSKAAN juokse tahallaan mitään tai ketään päin. Tai sitten siltä puuttuu muutama ruuvi päästä.
[/quote]
Eivät juokse. Jos opetetaan niin. Opetetut koirat eivät juokse edes leikin tiimellyksessä vahingossa toisten päälle. Tai kai se on niin että koirat jotka juoksevat täysin päättömästi ovat turhautuneita = liian vähällä aktiviteetilla ja sen kerran kun sitten pääsevät irti eivät nää mitään edessään. Piste.
Hihittäisin, kuten lapsikin.
Minä valitsisin sille piikille inhimillisen kohteen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:12"]
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aD3pdvx_460sv.mp4
Täällä lähtisi koira piikille... Huhhuh...
[/quote]
:D ihan pikkuisen ylireagoisit. Mä aattelin että olis edes joku puremisvideo.
Minä pidä koirista tippaakaan. En siis yhtään, mutta silti en näe tuossa tilanteessa mitään järkyttävää. Kolari. En tiedä onko sitten niin että opetettu koira ei juoksisi noin, mutta joka tapauksessa harmiton vahinko. Jos olisi ollut oma lapseni olisin sanonut hups, hauva.
Arrgh!!! Vahingossa annoin yläpeukun kommenttiin 26, piti tosissaan olla alapeukku :(
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:13"]
Minä pidä koirista tippaakaan. En siis yhtään, mutta silti en näe tuossa tilanteessa mitään järkyttävää. Kolari. En tiedä onko sitten niin että opetettu koira ei juoksisi noin, mutta joka tapauksessa harmiton vahinko. Jos olisi ollut oma lapseni olisin sanonut hups, hauva.
[/quote]No niinpä! En tiedä videon koiran ikää mutta varsinkin nuori koira voi innostua vaikka kuinka olisi opetettu kun laikkikaverin saa.
Mä olen koiraihminen mutta silti koira ei KOSKAAN, KOSKAAN saa juosta ihmistä eikä myös toista eläintä päin. Se on vaarallista. Kerran iso koira juoksi leikkiessään meidän pienempää koiraa päin, tuloksena oman koiran kaatuminen ja lanneranka vinoon.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:31"]
[/quote]
No eihän tuo koira nyt tahallaan ketään päin juossut.
Vahtisin tilannetta vähän paremmin ja komentaisin koirat juoksemaan muualle. Aikuinen tuossa on vastuussa ettei pienet jää isojen koirien leikkien jalkoihin.
No koirat juoksee innoissaan. Mielestäni tuo ei ollut kenenkään vika. Lapset leikkii pihallaan, koirat leikkii pihallaan, tuskin tolle vauvalle pahasti kävi.
En näe mitään syytä suuttua koiralle, ihan selvä vahinkohan tuo oli. Veisitkö jonkun lapsenkin piikille, jos vahingossa juoksisi lastasi päin?
Meillä juoksee koirat, kissat, hevoset, lampaat ja kanat päälle ja päin. Eikä ole kukaan mustelmia pahempia kolhuja saanut.