Mikä puhelin sinulla on?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:22"]
Akut on alkuperäisiä vastaavia, ei siis alkuperäisiä. Noi tarvikeakuthan räjähtelee vähän väliä. Ja puhelimen takuu loppuu akun vaihtoon.
[/quote]
Riippuu tarvikeakusta, halvat ja merkittömät kiinalaisakut kyllä posahtelevat. Mutta on niitä oikeitakin tarvikeakku valmistajia joiden tarvikeakut eivät ainakaan oikein käytettynä posahtele, näitä valmistajia ovat Mugen Power, Insmat, Seidio, ZeroLemon.
Motorola moto G 4G (valkoinen) :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 10:10"]
LG Nexus5 - som spelar fint!
[/quote]
Minulla sama, enkä toiseen vaihtaisi. Loistava puhelin!
[/quote]
Sama täällä. Tyytyväinen olen ollut.
Galaxy S3, puoli vuotta ollut. Tarkoituksella ostan aina vanhempaa mallia, tämä 2012 syyskuussa tullut myyntiin, koska voin aivan hyvin elää puhelinten suhteen pari vuotta ajasta jäljessä. Yhtä hyvät ominaisuudet ku vuoden -15 puhelimissa, hinta vaan paljon vähäisempi. S4 Minin meinasin ostaa, mutta vertailuissa S3 arvioitiin paremmaksi, vaikka vanha räyskä onkin jo.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:27"]
Kannattako maksaa 800 euroa iPhonesta? Se kun putoaa, niin 800 euroa menee siinä. Mietin parhaillaan, minkä puhelimen ostaa ja paljonko siihen kannattaa laittaa rahaa. Paras olisi tietysti kiva ostaa, mutta hinta on aika suolainen. Jos sen pudottaa meinaan.
[/quote]
Monilla taitaa olla se mielikuva, että on oltava uusin, ja kallein tai lähes kallein, koska jos ostaa alle 200 €:n halpispuhelimen, niin siinä ei olisi jotain ominaisuuksia, joita ilman ei pärjäisi. Tämähän ei tietty pidä paikkaansa.
Mulla ei ole enäää puhelinta. Mun puhelin kuali tänään :(
Jäi auton alle(!). Jostain syystä en kovin paljoa sure vaan ***uttaa niin *itusti.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 01:27"]
Kannattako maksaa 800 euroa iPhonesta? Se kun putoaa, niin 800 euroa menee siinä.
[/quote]
Laita i-pölöttimesi sukkahousun lahkeeseen (ei päälläsi oleviin) ja sido toinen lahje vyötärösi ympäri. Ei haittaa jos putoaa. Voit näppärästi jutella sukkisten läpi ja laite pysyy muutenkin siistimpänä.
Samsung galaxy note 4. :) Kiva puhelin!!
iPhoneen ei saa akkua ostettua vieläkään, vaan kun akku simahtaa, niin saa investoida uuten iPhoneen. Apple rahastaa uskovaisia.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 03:06"]
Samsung galaxy note 4. :) Kiva puhelin!!
[/quote]
Mikä siinä on kivaa? Kuvaile tunteitasi.
Samsung Galaxy Core Prime. Mainio vekotin.:)
Samsung Galaxy S4 mini,edellinen oli Lumi 900 ja tästä samsungista en luovu!!