Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bulimiaa vai yökkäilyä ?

Vierailija
06.06.2015 |

Moikka ! Eli olen parikymppinen nainen pääkaupunkiseudulta ja haluaisin kysyä muutaman kysymyksen. Nykyään kun olen syönyt paljon alan välillä ns yökkäämään jolloin hieman jotain nestettä ja ehkä vähän ruokaa tulee suusta ja esimerkiksi jos olen juonut kaakaota ja hieman teen yökkäysrefleksiä mahasta niin heti tulee paljon kaakaota ulos ... En ole kuitenkaan ikinä oksentanut yli puolta desiä mitään kiinteää ulos.. Tulee kumminkin tämän jälkeen tyhjempi ja parempi olo jos on syönyt liikaa.

Niin mietin ne kenellä on ollut bulimia ns tietää siitä jotain: onko bulimia oksentaminen ihan sellaista että oksentaa kaiken syöneensä ruoan ulos yms ? Pelkään vaan että olen kuvitellut tämän yökkäilyn olevan harmitonta ja tavallista kunnes aloin lukemaan jotain otsikkoja ja miettimään että eikai minulla ole bulimiaa kun ei kuitenkaan taipumusta syömishäiriöihin ole .:-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo johtuu jostain ihan muusta, ahmimishäiriössä eli bulimiassa oksennetaan tarkoituksella, ei refleksinomaisesti eikä mitenkään tahattomasti. Kannattaa kääntyä lääkärin puoleen jos asia vaivaa.

Vierailija
2/3 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä ton takia, voi olla oikeesti jotain vakavampaa rakenteellista vikaa sun mahassa tai ruokatorvessa, ja se suuhun tuleva mahaneste on niin hapanta, että se saattaa pilata hampaat.