Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valehtelee hakeneensa opiskelemaan?

Vierailija
27.05.2015 |

Sain sattumalta kaverini kiinni valheesta. Sanoi minulle aikanaan hakeneensa viiteen eri kaupunkiin opiskelemaan. Nyt sanoi tuolloin hakeneensa vain kotikaupunkiinsa. Mistä tällainen voisi kertoa? Mikä pointti valehdella moisesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä?

Vierailija
2/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:28"]

Kysy siltä?

[/quote]

Aion kyllä, mutta tiedän jo valmiiksi ettei vastaus tule olemaan rehellinen. Siksi spekuloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

emt, esim. metropolialla on kolmessa kaupungissa toimipisteitä joten sinne hakemalla saa jo 3. Olisiko jollain maaseutu amkilla vielä useammassa?

Vierailija
4/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet valehtelevat myös olevansa töissä, tai opiskelevansa. Eiköhän se ole kulissin ylläpitoa, kaverisi haluaa sinun luulevan, että yrittää tosissaan.

Vierailija
5/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:32"]

Monet valehtelevat myös olevansa töissä, tai opiskelevansa. Eiköhän se ole kulissin ylläpitoa, kaverisi haluaa sinun luulevan, että yrittää tosissaan.

[/quote]

Tai sitten tämä ihminen ei jaksa sitä utelua seuraavaa arvostelua. Miks se tonne haki, miksei sinne ja tänne, mitäs jos se ei pääsekään, miksei se hakenut noihin kymmenneen paikkan näiden viiden lisäksi, jne jne.

Kaikki ei tykkää siitä että muut puuttuu omiin asioihin, tai siitä että kun jotain kertoo jollekulle niin hetken päästä sen tietää koko kylä/suku, jne.

Muistan kyllä itsekin olleeni totaalisen kypsynyt kaikkien sukulaisten sataan eri mielipiteeseen siitä mitä minun olisi pitänyt tehdä tai hakea tai jatkuvaan uteluun siitä että mitäs meinaan tehdä :)

Vierailija
6/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sanoi aikovansa hakea viiteen ja hakikin sitten vain yhteen kaupunkiin.

Vierailija
7/7 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava myös liioittelee joka asiasta. Milloin on lapset niin hyviä koulussa ja milloin itse on laihduttanut hirveitä määriä. Juoksee kymmenenkilometrin lenkkejä ( ei sillä massalla) Annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! Ja otan puolet pois kaikesta mitä sanoo. Toisten vaan täytyy päteä!