Millainen ihminen tykkää Katri Helenasta?
Kommentit (14)
En pidä Katri Helenasta taiteilijapersoonana, minusta hän on nykyään turhan varautunut ja tarkka, millaisen kuvan itsestään antaa julkisuuteen. Toki tavallaan yritän kunnioittaa sitäkin, hän on jo iäkäs, ja tuntee julkisuuden kirot ja varmasti tuossa on mukana sitä, että hän ei vanhemmiten enää halua antaa julkisuuteen mitään sellaista, että häntä riepoteltaisiin julkisuudessa.
Mutta muuten, keskinkertainen laulaja, suomalaisittain tärkeä tulkitsija. Keskinkertaiseksi sanon sen vuoksi, että jos hakee esimerkiksi hänen versionsa kappaleista, joiden alkuperäinen on euroviisu, ovat nuo alkuperäiset laulajat häntä huomattavasti taitavampia laulajia. Hän on vaan saanut hienoja kappaleita laulettavakseen, joten joistain kappaleista pidän paljon, kuten Mun sydämeni tänne jää.
Olen kolmikymppinen nainen.
Oli joskus kaunis ääni, mun makuun ehkä liian metallinen. Vain elämää sarjaa seuratessa huomasi, että voisi pikkuhiljaa lopetella.
Nuorena oli pantavan näköinen. Pieni, vaalea, hoikka.
Kunnioitan hänen pitkää uraansa, on viihdyttänyt jo muutamaa sukupolvea. En tanssimusiikista ihmeemmin pidä muutenkaan, kun en tanssi. Mutta ihan parhaimmistoon mielestäni kuuluu kappale vasten auringon siltaa.
Tykkään kovasti. Hän on iloinen ja positiivinen ihminen ja taiteilija sielultaan. Äitini inhosi jostain syystä häntä. Ilmeisesti Katrin persoona jakaa ihmisiä.
Oma elämäni ja varsinkin lapsuus oli vaikeaa aikaa. Olen oppinut pärjäämään itse ja kunnioittamaan muita ihmisiä. Koen olevani vahva ihminen.
Ihan kivoja biisejä mutta ihmisenä jotenkin pikkutarkka ja varmasti ottaa nokkiinsa helposti. En tykkää niistä olen jatkuvasti yhteydessä tuonpuoleiseen -höpinöistä. Taitaa Katri yrittää henkisen gurun uraa, kun lauluääni lopahtaa.
Kaiken huipuksi taitaa olla vasemmistolainenkin.
Siitä ei saa puhua pahaa, sehän on pyhimys.
En tykkää. Olen sitä vähän nuorempi nainen
Kyllä hänestä aika moni suomalainen vain tuntuu tykkäävän.Puoli vuosisataa pinnalla on nimittäin jo jonkunmoisen hatunnoston arvoinen suoritus laulajalta .tai viihdeartistilta yleensä.
Itse en kylläkään ole ostanut koskaan yhtäkään levyä ,jossa häntä olisi ollut,mutta en kuitenkaan pidä häntä yhtään huonona artistina.(toisaalta häntähän on jatkuvasti ollut tilaisuus kuulla radiosta,tv:stä ja aiemmin esim. keskikaljakuppiloiden juke-boxeistakin.)
Kuuntelin naapurin luona 50v..juhlakonsertinkin telkkarista kokonaan ,ja ihan mukavalta ihmiseltähän tuo minusta vaikuttaa muutenkin kuin esiintyjänä.
Täydet pisteet hänelle siis lajissaan.
Ruusukimppunsa lavalla kyllä ansainnut ja aika montahan niitä hänelle on uran mittaan tullutkin.
En tunne Katri Helenaa.
Mutta ääni ja hänen laulamat kappaleet miellyttää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:35"]
Kun en tykkää niin en tykkää
[/quote] Pisteeni annoin siitä,että kommentoija sanoi rehellisesti vain musiikkimakunsa,mutta ei kuitenkaan ruvennut haukkumaan- saati syyllistynyt solvauksiin.