Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sonyn puhelimet hyviä?

Vierailija
05.06.2015 |

Varmaan toki mallistakin riippuu jonkin verran, mutta miten teillä on toiminut Sonyn puhelimet? Minua kiinnostaisi hankkia Sonyn puhelin joka tulee markkinoille ilmeisesti heinäkuun lopulla... Mietin vaan että onkohan odottamisen ja vanhalla puhelimella kärvistelyn arvoinen :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan ei mitään valittamista! Itsellä on, miehellä toinen menossa, lisäksi useilta työkavereilta löytyy Sonyn puhelin. Edullisia laatuun nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mieheni, joka on kunnon älyvekotinnörtti, ei käyttänyt kuin 2 viikkoa Sonyaan ja ei aio enää koskaan ostaa. LG paras

Vierailija
4/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on z3 compact ja samsung s3 jälkeen tykkään todella paljon. Ei jumita ja kamera on tosi hyvä jne.. On ollut käytössä tammikuusta alkaen :) muotoiluun piti vähän totutella, mutta en ole sonya pois vaihtamassa.

Vierailija
5/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta mallista on tietty vaikea sanoa onko ns. "hintalaatusuhteensa" arvoinen,  sillä se uusin Xperia malli oli ainakin hiukan ylihinnoiteltu spekseihin nähden (kuten monet muutkin puhelimet). Kuitenkin kelpo vehje, tasoonsa nähden kuitenkin auttamatta liian kallis. Itse suosittelisin Huaweilta jompaa kumpaa uusimmista malleista - P8 on esimerkiksi todellinen haastaja halpaan hintaan. Tietyillä osa-alueilla peittoaa mm. Samsung galaxy S6:n ja Iphone 6:n.

Vierailija
6/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota z3 ei sitä z3+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi