Pippa Laukka löysi kondomin miehensä aurinkolasiboksista
Heh heh. Miksi tehdä julkaisu someen ja uskoa selitys markkinointitempauksesta?
Kommentit (16)
Eihän sen ukko vastannut mitään eli tuleeko kohta ero?
Miten sinisilmäisiä ihmiset onkaan...
Juupajuu, aurinkolasimerkin mainos.. onko se niin tyhmä että uskoo tuon?
Ihana selitys. Mulla ukko sanoi suoraan päin naamaa pettäneensä.
Onpa Markku komea ja rikas, vasta 45v ja Pippa on jo 52v. Pipalla näköjään uusperhe.
Mä tein vastaavan jäynän tutulle muutama vuosi sitten. Oli kuulemma vaimolle selittelemistä…
Vierailija kirjoitti:
Ihana selitys. Mulla ukko sanoi suoraan päin naamaa pettäneensä.
Näin kuuluukin tehdä.
Miksi toi asian julkisuuteen? alusteleeko eroa...?
Kyllä toi Nopeet-firma niitä jäyniä myös tekee.
Heidän suhteestaan tietävät he itse. Se kyllä on aina ihmetyttänyt niin näissä julkkiksissa kuin taviksissakin, että julkisuudessa puivat näin henkilökohtaisia asioita. En ymmärrä.
Olen ottanut etäisyyttä sellaisiin ystäviin jotka elävät ihan eri todellisuutta somessa kuin "oikeasti". Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Heidän suhteestaan tietävät he itse. Se kyllä on aina ihmetyttänyt niin näissä julkkiksissa kuin taviksissakin, että julkisuudessa puivat näin henkilökohtaisia asioita. En ymmärrä.
Olen ottanut etäisyyttä sellaisiin ystäviin jotka elävät ihan eri todellisuutta somessa kuin "oikeasti". Sairasta.
Menee vahvasti OT.
Meillä on seinänaapurina tämmöinen keskiluokkainen ns. parempi perhe. Tai niin rouva siellä antaa kaikkien Facebookissa luulla. Me lähimmät naapurit tiedetään heidän elämänsä raadollisuus.
Alkoholi vahvasti läsnä ja jatkuvia tappeluita. Facebookissa saattaa olla kuva upeasta illallisesta "rakas aviomies loihti tänään pitkän kaavan mukaan illallista". Onhan siellä varmasti syöty ja herkuteltu ja nautittu asiaankuuluvat viinitkin... Mutta sitten alkoi se hakkaaminen ja huutaminen ja taas vietiin mies putkaan rauhottumaan ja vaimo ensiapuun paikkaukseen.
Tai viime kesänä tekivät mitä ihmeellisempiä retkiä lasten kanssa siellä ja tuolla kohteessa. Kuvia iloisista lapsista oli paljon. Vanhempia ei näkynyt missään.
Totuus: Lapset olivat huostaanotettuja ja ne kuvat olivat sossujen ottamia, kun laitoksen kanssa kävivät kivoissa jutuissa. Vanhempia ei päästetty edes mukaan. - tästä ne tappelivat päissään muutamia kertoja kotonaan. Kuvia olivat kuitenkin vanhemmille lähettäneet retkipäivistä, että äiti sitten pääsi keulimaan FAcebookiin.
Kuvatekstit olivat aina, että perheenä oltiin ja käytiin. Muut sitten ihastelivat, että hienoa, että voitte olla lasten kanssa noin paljon. Käytte jatkuvasti jossain lasten kohteessa mukisematta. Ei ihme, että lapset ovat niin iloisia ja onnellisen näköisiä.
Toi jos mikä tosiaan on sairasta. Silti jotenkin pakko pysyä FB-kaverina, että miten pitkälle tuo pelleily oikein menee. Kyllähän ne tietää, että me naapurit tiedetään heidän elämänsä oikea laita.
Kasvotusten olen sanonut, että teidän tappelut kuuluu pitkin maita ja mantuja, kun ovet ja ikkunat ovat usein apposen auki... ja jokuhan sinne häkeenkin soittaa.
En lähde FB mitään paljastamaan, eihän se mulle pitäisi kuuluu, että haluavat elää tuommoista kulissielämää. En vaan usko, että parantuminen voi alkaa ennenkuin ovat itse hyväksyneet itsensä. Säälittää.
Hän myös raportoi heti kuten Karita. Voi näitä narsisteja. Minä, minä, minä.
Ihana Pippa. Tule mulle kun nyt jäät sinkuksi. M47
Kannttaisi Pipsan vähän funtsia missä aurinkolaseja on viimeksi käytetty. Levillä?
Mä löysin joskus ex-mieheni takin taskusta hänen laivareissunsa jälkeen. Oli kuulemma kaveri pyytänyt hyttiin ostamaan kaverille siis, ja oli unohtunut taskuun. Ihan viatonta voi olla tässäkäin tapauksessa. Kaverin puolesta ostin. ...