Mitä mieltä 48v miehestä, joka käyttää säännöllisesti KOSTEUSVOIDETTA näyttääkseen 30 vuotiaalta?
Pitäisitkö sitä epämiehekkäänä vai kenties jopa hieman "huijaamisena"?
Kommentit (42)
On hienoa, että käyttää kosteusvoidetta ja pitää huolta itsestään.
On hirveää itsepetosta kuvitella, että millään keinolla viisikymppinen ukko näyttäisi kolmekymppiseltä.
Ehkä itsensähuijaamista, jos luulee, että pelkkä koskeusvoide nuorentaa. Ala käyttämään edes retinolia, toimii paremmin
Tuskin kukaan kosmetiikkaa joskus kokeillut nainenkaan kuvittelee nuorentuvansa voiteiden avulla, vaan tarkoitus on pitää huolta ihon kunnosta ja välttää vältettävissä olevat ikääntymisen merkit.
Ihonhoitoa pitäisi jokaisen harrastaa. Iästä tai sukupuolesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, että mies käyttää kosteusvoidetta. Tuo loppu, näyttääkseen 30-vuotiaalta, on sen sijaan outo. Hän näyttää 48-vuotiaalta.
No mun mielestä on vaikea arvioida ikää niin voisin varmaan veikata nelivitoseksi- viisvitoseksi.
Minä 54v nainen käytän kosteusvoidetta päivittäin, muuten atooppinen ihoni kuivuu ja tulehtuu. Olisinpa mies, näyttäisin 35 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitoa pitäisi jokaisen harrastaa. Iästä tai sukupuolesta huolimatta.
Riippumatta, ei huolimatta.
Mitä ihmettä??? Käyttääkö tuo mies myös hajustettua saippuaa, jotta tuoksuisi paremmalta? Jos käyttää molempia, niin täytyy olla kyllä homo.
Yhtä pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen kuin useat naiset jotka eivät hyväksy itseään ilman ulkonäön muokkaamista
En väitäkään, että yksi kerta tekee mitään. Kosteusvoidetta on käytettävä SÄÄNNÖLLISESTI.
ap
Harmi, ettei mulla ole kosteusvoide nuorentanut ulkonäköä parillakymmenellä vuodella.
Tehokasta rasvaa. Ei ulkoisella rasvalla voi vaukuttaa ihon sisäiseen "vanhenemiseen".
Silloin kun vaatetuksella tai kosmetiikalla yrittää nuorentaa itseään on vanha.
Ei riitä, pitää myös pukeutua tiukkaan farmariasuun jotta tsirbuloiden huomio on taattu ;)
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö kukaan mitään, jos tosiaan näyttää 30-v.?
Ja jos jotain miettii, niin sitä että tuossapa 30-vuotiaan näköinen mies.
Ihan normaalia, että mies käyttää kosteusvoidetta. Tuo loppu, näyttääkseen 30-vuotiaalta, on sen sijaan outo. Hän näyttää 48-vuotiaalta.