Naapurin mummolla ovi avaimessa - ei avaa ovea kun pimpotan
Mitä teen? Oon pimpottanut monen tunnin ajan jo monta kertaa, ja huhuillut postiluukustakin että onko kotona. Tekisi mieli mennä avaimilla sisään, jos mummolla on jokin hätä. Rikonko jotain lakia jos meen eteiseen huutelemaan. :D
Kommentit (22)
No tiputa ne luukusta. Itse en kiinnittäisi huomiota elleivät olisi päiväkausia ovessa kiinni
Menisin sisälle tarkistamaan. Tuskin saat mitään sanktioita lähimmäisestä välittämisestä. Kailotat ja huhuilet vielä siellä asunnossakin. Paras olisi, jos saisit hallituksen pj:n tai muun naapurin mukaan. Kaksin on perempi mennä kuin yksin (varmuuden vuoksi todistaja mukana)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:44"]Ovi avaimessa :)
[/quote]
Miten en huomannut ennen tätä viestiä?! :0 En ole siis ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:46"]
Menisin sisälle tarkistamaan. Tuskin saat mitään sanktioita lähimmäisestä välittämisestä. Kailotat ja huhuilet vielä siellä asunnossakin. Paras olisi, jos saisit hallituksen pj:n tai muun naapurin mukaan. Kaksin on perempi mennä kuin yksin (varmuuden vuoksi todistaja mukana)
[/quote]
Juuri näin, jonkun kanssa kahden.
Kyllä menisin tarkistamaan tilanteen. Mutta kannattaa ottaa kaveri mukaan, jos mahdollista, koska jotain on voinut sattua.
Menin asuntoon sisälle ja mummo löytyi kuolleena :(
Ap
Voithan soittaa hätäkeskukseen, että lähettävät poliisipartion katsomaan, mikäli et kehtaa itse mennä. Voisin kuvitella, että todennäköisemmin mummo ei avaa ovea siksi, koska on kulkemassa pitkin kaupunkia etsimässä "pudonneita" avaimiaan.
Voi olla myös huono kuulo mummolla?
Mä soitin mun naapurin mummon ovikelloa kun se oli unohtanu kauppakassinsa rappukäytävään ja sitten kirjotin lapun jonka olisin laittanu postiluukusta sisään seuraavaks, mutta tokalla kerralla avas oven ja ei ollut vaan ensin kuullut.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:48"]Menin asuntoon sisälle ja mummo löytyi kuolleena :(
Ap
[/quote]
Ja ruumiin vierestä kirjottelet av:lle?
Menin, siellä makkarissa se kuorsas. Huh, onneks kaikki on hyvin. Laitoin avaimen takasin paikoilleen, ettei säikähdä, että joku tullut sisälle. Odotan pari tuntia ja meen taas pimpottamaan. :/
Olet hyvä ihminen kun välität muista <3
Sanoisin että maalaisjärjen käyttö on sallittua eli menisin kyllä itse tarkistamaan tilanteen.