Seksiä työmatkalla
Kuinka moni on oikeesti pannut työmatkalla työkaverin kanssa? Itsekin olen ollut työreissulla miespuolisten työkavereiden kanssa, enkä ikinä ole tehnyt mitään luvatonta heidän kanssa. Onko seksi työmatkalla yleistä ja mitenkäs sitten kun ollaan taas töissä normaalisti? Jatkuuko suhde vai onko se vaan yhteisillä työmatkoilla?
Kommentit (8)
On näitä tapauksia ollut jokaisessa työpaikassa joissa olen ollut. Itse en ole tuollaista tehnyt. Ja kuullut olen muilta työpaikoilta vaikka mitä. Että mikään ei enää hätkäytä mitä kuulee tsi näkee.
Käyn työmatkoilla yksin, ilman työkavereita. Seuraa olisi kyllä aina tarjolla hotelleissa, mutta en ole kiinnostunut. Otan illat loman kannalta, treenaan, syön ja nukun hyvin.
Ja kyllä! Tosin seksiä oli ollut silloin jo työkaverin kotonakin. Suhde voi 2,5 vuoden jälkeen hyvin. Edelleen samassa duunissa, edelleen seksiä (ja parisuhde).
Toimin yleensä kuskina, joten voisi virkavallalla olla sanansa sanottavana jos siinä alkaisi tositoimiin, eikä 20 kilometrin matkakaan oikein riitä toimituksen loppuunsaamiseksi.
Niin, onhan sitä kaiken näköistä. Ihmettelen silti sitä etteikö ihmisiä nolota kun jutut työpaikalla leviää helposti kulovalkean tavoin. Tai huolestuta että jutut menee puolison korviin.
En oo ikinä itse tehnyt niin, enkä kuullut muidenkaan tekevän.
pari ehdotusta oon saanut, mitta yleensä ehdotuksetkin tulee ihan normioloissa: työmatkoilla on vaan ihan liian kiire.
Luin tämän: https://www.sexnovel.org/tyomatkalla/
Näin aviomiehenä mietin, mitenköhän yleistä tämä on, kun omakin vaimoni matkustelee paljon?
up