Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paneminen kesken häiden, wtf

Vierailija
26.05.2015 |

Vietimme viikonloppuna häämme eräänlaisessa maatilamatkailupaikassa, jossa on huoneita yöpymistäkin varten. Olimme varanneet nukkumapaikat kaukaa tulleille sukulaisille sekä minun ja mieheni vanhemmille. Oli oikein ihanat häät ja kaikki meni hyvin, mutta jossain vaiheessa iltaa miehen kaverin vaimo tuli kuiskuttamaan että hänellä on juuri nyt kuukauden hedelmällisin päivä ja että heidän pitäisi käydä nopeasti "hoitamassa homma". Kysyi voisivatko käyttää yhtä huonetta, jos laittavat oman pyyhkeensä sängyssä alleen.

Sen tiesinkin jo ennestään että heillä kova yritys päällä, mutta tuo kysymys löi mut kyllä ällikällä :O En ollut uskoa korviani, eikä hän edes ollut mitenkään humalassakaan. Olikohan kysymys jokin hääjekku, vai voiko noin pimeitä ihmisiä oikeasti olla? No, ainakin jotain muisteltavaa jäi :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ette kai antaneet lupaa?

Vierailija
2/33 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:54"]

[/quote]

Ei annettu. Sanoin mahdollisimman kohteliaasti että huoneet on varattu yöpyjille. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:56"]

[/quote]

Ei annettu. Sanoin mahdollisimman kohteliaasti että huoneet on varattu yöpyjille. 

ap

[/quote]

Lapsen yrittäminen, tuo nyky-yhteiskunnan perverssein teko.

Vierailija
4/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivathan he voineet varata oman huoneen ja maksaa sen itse. Mutta ilmeisesti halusivat käyttää hääsviittiä teidän kustannuksellanne.

Vierailija
5/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:11"]

Olisivathan he voineet varata oman huoneen ja maksaa sen itse. Mutta ilmeisesti halusivat käyttää hääsviittiä teidän kustannuksellanne.

[/quote]

Niin oisivat voineet. Emme itse olleet jäämässä sinne yöksi, mutta aattelivat että voisivat vain nopsaan käväistä jonkun häävieraan huoneessa. Törkeää mun mielestä.

ap

Vierailija
6/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:56"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote] Niin onkin, jos se tapahtuu jonkun häissä

Vierailija
7/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin harrastaa seksiä myös päivällä. Miksipä ei. Toki sen voi hoitaa muuallakin kuin huoneessa.

Vierailija
8/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh ei me mitään lasta, kunhan olisin vaan heittänyt rojut torveen ja pyyhkinyt kullin verhoon...

Vierailija
9/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli huone, jota et itse tarvinnut, mutta et antanut ystäväsi käyttää parasta päivää. Provo.

Vierailija
10/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ilmeisesti tarkoitus nauttia jostain pidemmästä sessiosta, kun oikein huonetta tarvitaan. Kyllähän tuollaisen pikasession hoitaa vaikka vessassa jos siltä tuntuu tai ihan missä vain.

Vierailija
11/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:56"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Lapsi - kauhein ympäristörikos minkä etenkin länsimaalainen voi tehdä. Joten jos ostat luomua, ja yrität säästää luontoa, kannattaa unohtaa lapsen tekeminen, sillä lapsesi tulee elämänsä aikana kuluttamaan yli tuhat kertaisesti sen mitä itse yrität "säästää" luontoa.

Ja jos sinulla on jo lapsi, niin voit vain ajatella että sen tekeminen oli luonnolle katastrofaalisempi teko kuin öljyvuoto itämerellä.

Vierailija
12/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla todella moderni ihminen, sillä minusta seksi kuuluu parisuhteeseen eikä se ole ällöä. Joskus pariskuntamökkeillessä on tapahtunut tapahtunut vahinkoja, eli joku kolmas osapuoli on vahingossa kävellyt sisään kesken toisten lemmenleikkien. Ihan normaalia touhuahan tuo on kun toista rakastaa. Itse olisin varmaankin päästänyt ystäväsi omaan huoneeseeni.

Vierailija
13/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:40"]

Taidan olla todella moderni ihminen, sillä minusta seksi kuuluu parisuhteeseen eikä se ole ällöä. Joskus pariskuntamökkeillessä on tapahtunut tapahtunut vahinkoja, eli joku kolmas osapuoli on vahingossa kävellyt sisään kesken toisten lemmenleikkien. Ihan normaalia touhuahan tuo on kun toista rakastaa. Itse olisin varmaankin päästänyt ystäväsi omaan huoneeseeni.

[/quote]Seksi kuuluu elämään muutenkin kuin pelkästään parisuhteisiin. Voisi monet ihmiset panna enemmän, niin nutturakin löystyy kummasti, olipa parisuhteessa tai ei.

Vierailija
14/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:40"]Taidan olla todella moderni ihminen, sillä minusta seksi kuuluu parisuhteeseen eikä se ole ällöä. Joskus pariskuntamökkeillessä on tapahtunut tapahtunut vahinkoja, eli joku kolmas osapuoli on vahingossa kävellyt sisään kesken toisten lemmenleikkien. Ihan normaalia touhuahan tuo on kun toista rakastaa. Itse olisin varmaankin päästänyt ystäväsi omaan huoneeseeni.
[/quote]

jaa häävuoteeseen, helvetin hienoa viettää hääyötä laknoissa missä ystävä on nussinut

Vierailija
15/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:40"]Taidan olla todella moderni ihminen, sillä minusta seksi kuuluu parisuhteeseen eikä se ole ällöä. Joskus pariskuntamökkeillessä on tapahtunut tapahtunut vahinkoja, eli joku kolmas osapuoli on vahingossa kävellyt sisään kesken toisten lemmenleikkien. Ihan normaalia touhuahan tuo on kun toista rakastaa. Itse olisin varmaankin päästänyt ystäväsi omaan huoneeseeni.
[/quote]

jaa häävuoteeseen, helvetin hienoa viettää hääyötä laknoissa missä ystävä on nussinut
[/quote]
Paitsi ettei tässä hääparilla ollu huonetta, muutamalla vieraalla vaan kuten on käynyt aiemmista kommenteista ilmi :) Ehkä aiemman mielestä ap:n olis pitäny päästää ne joidenkin vieraiden sänkyyn.. hyi silti.

Vierailija
16/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:40"]Taidan olla todella moderni ihminen, sillä minusta seksi kuuluu parisuhteeseen eikä se ole ällöä. Joskus pariskuntamökkeillessä on tapahtunut tapahtunut vahinkoja, eli joku kolmas osapuoli on vahingossa kävellyt sisään kesken toisten lemmenleikkien. Ihan normaalia touhuahan tuo on kun toista rakastaa. Itse olisin varmaankin päästänyt ystäväsi omaan huoneeseeni.
[/quote]

[/quote]
Eikös niillä ollut se pyyhe mukana? Lattiallakin homma toimii tai sitten vaikka seisaalteen. On siinä sängyssä aikaisemmatkin hotellivieraat panneet.

Vierailija
17/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei kauheasti tykännyt, kun panin jotain muijaa kotibileissä hänen sängyssä. Kyllähän sen ymmärtää, kun se touhu on joskus aika sottaista ja eritteitä tulee, kun nussitaan kunnolla.

Vierailija
18/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä huonetta ja sänkyä tarvii, outoa porukkaa. Vessassa tai jossain lähipuskassa hommat hoituu ja on mukavaa vaihteluakin. Tökerö pyyntö. 

Vierailija
19/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viime vuoden puolella häissä, jossa ilmeisesti kaksi toisilleen tuntematonta tapasi tanssilattialla. He alkoivat nopeasti "lämmetä" toisilleen. Tanssipaikan vieressä oli jokin tila. Sinne he menivät pikaisesti, eikä mitenkään huomaamatta. Aivan uskomatonta, minulle tuli myötähäpeä. Kaikki eri asteisesti humalassa. Toivottavasti hääpari ei huomannut, he taisivat olla muualla.

Vierailija
20/33 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä idioottimaisesti käyttäytyviä lapsenyrittäjiä riittää? :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän