Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

listatkaa tähän kaikki misinformaatio mitä Joe Rogan on ITSE sanonut

Vierailija
31.01.2022 |

Tuo Roganin noitavaino on aivan sairasta, hänestä leimataan koronakieltäjää ja rokotevastaista vaikka tietääkseni ei ole kumpaakaan.
Se ettei ole itse ottanut koronarokotusta, ei tee rokotevastaista eikä pakkoja vastaan oleva tarkoita koronakieltäjää (vaikka näin yrittävät narsistit manipuloida meitä luulemaan).

Jos Rogan on haastatellut tälläisiä ihmisiä, niin miten se häneen liittyy ja miksi hänen koko podcast, missä puhutaan paljon muistakin asioista pitäisi poistaa??

Luulen, että taustalla on se että rokottamaton Rogan kehtasi selättää koronan muutamassa päivässä,ja kertoi avoimesti LÄÄKÄRILTÄÄN saamista lääkityksistään samalla kun tuplarokotettu Oscar de la Hoya oli sairaalassa letkuissa koronan takia. Jenkkien vasemmisto ei voi sietää sitä jos rokottamaton sairastaa koronan lievänä, vaikka suurin osa koronan sairastaa lievänä, tämä on ollut tiedossa alusta asti. Mutta se ei sovi heidän agendaansa.

Joten listatkaa misinformaatio mitä Rogan on itse sanonut.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta parveilee silakat tänne.

Vierailija
2/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla aika lyhyt lista, jos ei tohtori Neil Young tänne eksy kommentoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole itse mitään sanonut. Hänen syntinsä on antaa väärille asiantuntijoille yleisö.

Vierailija
4/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roganin perisynti on se, ettei hän lähde väittämään että miehet voisivat synnyttää tai että naisesta voisi tulla leikkauksilla oikeasti mies. Nämä hyökkäykset ovat perua noista kaunoista mitä äärivasemmistolla on häntä kohtaan vanhastaan.

Vierailija
5/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se aika komppaamista ottaa tuollaisia sekoilijoita ohjelmaan.

Turha ruveta jesseilemään ettei ole itse sanonut.

Nyt vähän ryhtiä siihen olemukseen.

Vierailija
6/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä forumin teratavut sen säilömiseen ! Miksi sinä muuten puolustat noin innokkaasti Rogania ? Menee  jo henkilöpalvonnan puolelle.

Luettele sinä ne rokotemyönteiset ihmiset, joita Rogan on ottanut casteihiinsa. Niinpä, ja tämä on sitä tasapuolista neutraalia tiedonvälitystä ?

Rogan voisi ihan oikeasti miettiä myös vastuutaan - jos osa jenkeistä on niin tolloja, että vaikka juovat rikkihappoa koronan estämiseksi, jos Roganin showssa niin sanotaan, niin pitäisi hänenkin hiukan ajatella  

Vierailija
7/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sensuuria vastaan, mutta jos joitain jaksoja poistetaan niin ok, mut miks koko podcast?? Siellä on hienoja henkilöhaastatteluja yms jotka ei liity mitenkään koronaan.

Ja miettikää, tää sama cancel porukka oli kuitenkin tukemassa ja puolustamassa netflixin pedofiili leffaa.

Vierailija
8/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rogan on erittäin hyvä ja avarakatseinen haastattelija ja ihan asiallinen mies mutta hänen omat ansionsa on ennemminkin urheilun puolella. Kuulijalla on siis myös oma vastuunsa. Rogan uskonut isojalkaan ja kuuhuijaukseen ja moneen salaliittoon ennenkuin älysi nämä hörhöjen jutuiksi.

Vierailija
9/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rogan on erittäin hyvä ja avarakatseinen haastattelija ja ihan asiallinen mies mutta hänen omat ansionsa on ennemminkin urheilun puolella. Kuulijalla on siis myös oma vastuunsa. Rogan uskonut isojalkaan ja kuuhuijaukseen ja moneen salaliittoon ennenkuin älysi nämä hörhöjen jutuiksi.

On hyvä, että otat tätä(kin) henkilöhistoriaa esille, niin fanitytöt/pojat osaavat ehkä paremmin suhtautua. 

Juu-u, Rogan on avarakatseinen kunhan haastateltava on samoilla linjoilla hänen kanssaan

Vierailija
10/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Petersonin kohdalla. Kumpikin pitäisi poistaa internetistä, sitten maailma olisi parempi.

Cancelointi kertoo vasemmiston vallanhalusta kontrolloida ihmisiä aina totalitarismiin asti, kuten on huomattu kun tuohon lähdetään, loppua ei näy eikä tule.

Vierailija
11/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odotellaan sitä misinformaatiota. 0 kappaletta tähän mennessä.

Vierailija
12/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jordan Peterson on menettänyt otteensa täydellisesti. Jonkun pitäisi kertoa hänelle nätisti että bentsoepisodin ja pelkän lihan syömisen aiheuttama aivovaurio on sitä luokkaa, ettei hänestä enää ole planeetan wannabe-älyköksi.

Ja ennen sitä episodia oli eleet ja puheet aika messiaanisia. Näkyi kyllä ettei mies ollut ihan kokonaan tässä maailmassa vaikka viisas sinänsä.

Vierailija
13/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Joe Rogan?

Joku oman elämänsä rokotevihainen vapaustaistelija, jolla on laaja fanikunta tubessa?

14/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin jonkin verran uusinta podcastia Petersenin kanssa, noin 20 min. Tämä vaikutti jotenkin hitaalta ja logiikka oli välillä hukassa. Aivan erilainen kuin aiemmin. Olen lukenut, että bentsot saattaa vaikuttaa vielä kuukausia, ennen kuin terävyys tulee takaisin.

Vierailija
15/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole itse mitään sanonut. Hänen syntinsä on antaa väärille asiantuntijoille yleisö.

Kuten vaikkapa Sanjay Guptalle? Tuhansiin vieraisiin mahtuu varmaan niin "oikeaa mieltä olevia" kuin sitten niitä muitakin.

https://jrelibrary.com/episode-list/

Vierailija
16/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Joe Rogan?

Joku oman elämänsä rokotevihainen vapaustaistelija, jolla on laaja fanikunta tubessa?

Näyttelijä, koomikko ja UFC-vapaaotteluiden kommentaattori jolla on isoin podcasti maailmassa.

Vierailija
17/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jordan Peterson on menettänyt otteensa täydellisesti. Jonkun pitäisi kertoa hänelle nätisti että bentsoepisodin ja pelkän lihan syömisen aiheuttama aivovaurio on sitä luokkaa, ettei hänestä enää ole planeetan wannabe-älyköksi.

Ottanut k-piikit, tekee kuolemaa?

Vierailija
18/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Rogan ja Jordan Peterson on tavallaan samiksia tuossa että molemmat on periaatteessa fiksuja ihmisiä, mutta valmiita lähtemään älyttömiin kelkkoihin mukaan. Vaikka nyt tää Petersonin carnivore-ruokavalio. Ihan aikuisten oikeasti tyhmemmänkin järki sanoo että ajatus on pitkällä tähtäimellä tuhoon tuomittu. Saman carnivore-tuuban ostanut vaimo sairastui munaissyöpään ja ihmetteli miten juuri hänelle sattui tämä harvinainen syöpämuoto. No miksiköhän, kun raju lihansyönti käy juurikin munuaisten päälle. On masentavaa ja pelottavaa miten maailmanälyköiksi pyrkivät ihmiset voi haksahtaa ihan älyttömiin juttuihin.

Vierailija
19/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joe Rogan ja Jordan Peterson on tavallaan samiksia tuossa että molemmat on periaatteessa fiksuja ihmisiä, mutta valmiita lähtemään älyttömiin kelkkoihin mukaan. Vaikka nyt tää Petersonin carnivore-ruokavalio. Ihan aikuisten oikeasti tyhmemmänkin järki sanoo että ajatus on pitkällä tähtäimellä tuhoon tuomittu. Saman carnivore-tuuban ostanut vaimo sairastui munaissyöpään ja ihmetteli miten juuri hänelle sattui tämä harvinainen syöpämuoto. No miksiköhän, kun raju lihansyönti käy juurikin munuaisten päälle. On masentavaa ja pelottavaa miten maailmanälyköiksi pyrkivät ihmiset voi haksahtaa ihan älyttömiin juttuihin.

Veikkaan, että tyhmemmän järki ei voi riittää siihen, että osaisi aukottomasti perustella, miksi ihmisen historian luontaisin ruokavalio olisi pitkällä aikavälillä tuhoon tuomittu. Ei munuaissyöpien esiintyvyys ole lihansyöjäalkuperäiskansoilla yhtään sen yleisempää kuin meillä länsimaisilla ihmisillä. 

Vierailija
20/41 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. olen sitä mieltä että kaikkia näkemyksiä saa esittää, myös julkisesti.

Vastuu kuullun käsittelystä ja johtopäätöksistä on kuulijalla.

Jos joku tälläisen ajankohtaisohjelma-tyyppisen podcastin perusteella tappaa tai vammauttaa itsensä niin se aikuisella ihmisellä itsellään se vastuu asiasta.