Sinä 45-vuotias vanhempi: minkä ikäisiä ovat lapsesi? Entä oletko jo isovanhempi?
Minulta jäivät lapset saamatta: 5 keskenmenoa, joista yhden kohdalla olisi ollut tulossa kaksoset. On täytynyt tyytyä siskon lapsiin.
Kommentit (67)
Olen pahoillani puolestasi. Itse olen 45-vuotias, minun lapset ovat 24- ja 19-vuotiaat, en ole isovanhempi.
Mä olen jo 46 (tänä vuonna 47), lapsi täyttää tänä vuonna 18.
Olen 50 v ja lapseni on 15 v. Eli kun olin 45 v, lapsi oli 10 v.
Vierailija kirjoitti:
30 ja 32 ovat lapseni eikä ole lapsenlapsia. Ei kuulemma tulekaan, tämä on mulle sanottu jo kymmenen vuotta sitten.
olit 13 ja 15 kun sait lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
30 ja 32 ovat lapseni eikä ole lapsenlapsia. Ei kuulemma tulekaan, tämä on mulle sanottu jo kymmenen vuotta sitten.
Niin juu, anteeksi etten infonnut jotta olen vanhempi kuin 45. En tiedä olisiko mun saanut vastata, eli onko kysymys tarkoitettu tasan 45 vuotiaille,
Oon 47 ja lapseni on 22 ja 21vuotiaat. En ole isovanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olit 13 ja 15 kun sait lapsesi?
En :D Mä tuonne jo korjasin että olen vanhempi kuin 45, vähän hätäisesti taas luin aloituksen ja käsitin että yli nelkytviisi vuotiaatkin voi vastata.
Tänä vuonna loppuvuodesta täytän 47v. Lapset täyttävät toinen kesällä 26v ja toinen loppuvuodesta 20v.
20 ja 22 v, korkeakouluopiskelijoita. En ole isovanhempi.
Sitten kun olen 45v, lapseni ovat 20v, 18v ja 11v.
Olen 48v ja lapseni on 13v. En oe isovanhempi vielä pitkään aikaan.
24-, 22-, 9- ja 6-vuotiaat lapset minulla. Ei lapsenlapsia eikä tietääkseni ole toviin tulossakaan.
45v ja lapset 22v ja 12v, ei lapsenlapsia
Täytän kesällä 45.Lapset ovat 19, 15 ja 12. Ei lapsenlapsia, mutta veikkaan että viiden vuoden sisään voisi jo ollakin, vanhin lapsista on seurustellut jo useamman vuoden ja on pian muuttamassa yhteen kumppaninsa kanssa.
Profiliointiyritys taas kerran, joita yksi läpinäkyvän ilmeinen palstahullu tehtailee. Minulla on lapsia, mutta olen jo yli 45, joten en vastaa nyt tähän.
Olen 55 ja lapseni on 27 eli kymmenen vuotta sitten hän oli 17. En ole isovanhempi.
45 vuotiaana mun lapseni olivat 24v, 22v, 15v ja 3v.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.