Sinä 45-vuotias vanhempi: minkä ikäisiä ovat lapsesi? Entä oletko jo isovanhempi?
Minulta jäivät lapset saamatta: 5 keskenmenoa, joista yhden kohdalla olisi ollut tulossa kaksoset. On täytynyt tyytyä siskon lapsiin.
Kommentit (67)
45 v ja teinit 16v ja 14v, ei sentään lapsenlapsia näköpiirissä :)
15 ja 17 vuotiaat tytöt. En onneksi vielä ole isovanhempi.
Olen 48-vuotias, ja minulla on 24- ja 18-vuotiaat lapset. Lapsenlapsia ei näköpiirissä eikä suunnitteilla.
Olen 45, täytän 46 tänä vuonna. Lapset nuorin 8, vanhin 24. Yksi lapsenlapsi, täyttää 3 loppuvuodesta.
Ikää tänä vuonna 46v ja lapset 20v, 19v ja 7v
45v iässä mulla on vauva ja taapero.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48-vuotias, ja minulla on 24- ja 18-vuotiaat lapset. Lapsenlapsia ei näköpiirissä eikä suunnitteilla.
Mistä sinä tiedät onko niitä suunnitteilla? Oletteko niin sisäsiittoinen perhe, että kerrotte toisillenne kaikki irstaimmatkin yksityiskohdat?
Sitten, kun olen 45, mun lapset ovat 14 ja 11! Voi kamalaa, siihen on kolme vuotta ja he ovat silloin jo noin isoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät onko niitä suunnitteilla? Oletteko niin sisäsiittoinen perhe, että kerrotte toisillenne kaikki irstaimmatkin yksityiskohdat?
Joo ollaan 🤷🏻♀️
"Uuseliitissä" voi olla esim. 26 vuotisia mummoja.
Olen melkein 47v, lapset 12v, 9v ja 6v. En ole isovanhempi.
Kuulepas, sinä m a h o n a i k k o n e n: mitäs niistä lapsista. Eivät he kuitenkaan käy sinua katsomassa, kun olet vanha ja sairas.
Vierailija kirjoitti:
45v iässä mulla on vauva ja taapero.
Saattaa olla reilu 6 kymppisenä puuhaa.
Olen 45-vuotias ja raskaana kolmatta kuukautta. Ensimmäinen lapsi on tulossa.
Lapset ovat 12, 11 ja 5v. Lapsenlapsia ei ole varmasti pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 47v, lapset 12v, 9v ja 6v. En ole isovanhempi.
Olisi varmaan lehdessä, jos olisi toisin.
Ja en ole isovanhempi.