Sinä 45-vuotias vanhempi: minkä ikäisiä ovat lapsesi? Entä oletko jo isovanhempi?
Minulta jäivät lapset saamatta: 5 keskenmenoa, joista yhden kohdalla olisi ollut tulossa kaksoset. On täytynyt tyytyä siskon lapsiin.
Kommentit (67)
Täytän kesällä 45v. Lapset 25v, 24v, 21v. ja 18v.
Tyttärenpoika 3v.
45v eli juurikin kohderyhmää ja lapset 10v ja 12v.
Minulla oli 45-vuotiaana 20-vuotias lapsi. Nyt olen 58 ja hän siis 33. Lapsenlapsia ei ole ja olen ymmärtänyt hänen ja puolisonsa puheista, ettei niitä myöskään tule. Sopii minulle oikein hyvin, koska en ollenkaan kaipaa mummoksi.
48v ja lapset ovat 21 ja 19. Ei lapsenlapsia eikä lähitulevaisuudessa varmaan tulekaan.
Olen 47 v. ja lapseni ovat 19 v. ja 16 v.
En ole isovanhempi.
Olin 44 vuotias, kun molemmat lapset olivat täysi-ikäisiä. Nyt he ovat jo yli 30 vuotiaita.
Olen 45-vuotias ja lapset (4 kpl) ovat ikähaitarilla 4 v - 18 v. Ei lapsenlapsia.
45v lapseni oli 4. Olen nyt 48v. Ei luonnollisestikaan ole lapsenlapsia.
45-vuotiaana lapseni ovat 14, 10, 8 ja 6, joten varmaan on vielä tuolloin aika hiljaista lastenlapsien osalta ja hyvä niin. Olen mielelläni vielä tuossa iässä ihan isä vain.
M41
Olen 46-vuotias ja lapseni ovat 1- ja 4-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
30 ja 32 ovat lapseni eikä ole lapsenlapsia. Ei kuulemma tulekaan, tämä on mulle sanottu jo kymmenen vuotta sitten.
Sinä olet aika nuorena saanut lapsesi.
Tämä 45-vuotias lumppu on lapseton - ja hyvä niin.
Olen 46V nainen, lapseni ovat 24, 22V ja 21V.
Te joilla lapset on isot lapset, kertokaa millaista teidän elämä on ollut sen jälkeen, kun lapset muuttivat omilleen.
Itsellä lapset vielä kotona pari vuotta ja jo nyt tulee välillä ihan suunnaton haikeus, kun tiedän heidän kohta lähtevän. Miten siitä selviää ja tuleeko sen jälkeen hyviä vuosia?
Ehkä voimme vastata, olemme 50/48v pari.
Lapsemme ovat 20, 2 x 18, 16 ja 13v.
Ei ole lapsenlapsia, eikä tule ihan heti.
Esikoinen ja toinen kaksosista kv, joten heiltä ei tule lapsia.
Kahdella muulla myös fyysisiä sairauksia, joten voi olla heidänkin kohdallaan vela todennäköinen.
Täytin pari kk sitten 46v ja lapseni ovat 20v ja nuorempikin pian 19v. En ole isovanhempi, opiskelevat yliopistossa ja toinen lukion jälk ammattiin.
Pahoittelut ap puolestasi❣️
Job kirjoitti:
Ehkä voimme vastata, olemme 50/48v pari.
Lapsemme ovat 20, 2 x 18, 16 ja 13v.
Ei ole lapsenlapsia, eikä tule ihan heti.
Esikoinen ja toinen kaksosista kv, joten heiltä ei tule lapsia.
Kahdella muulla myös fyysisiä sairauksia, joten voi olla heidänkin kohdallaan vela todennäköinen.
Kv?
45-vuotiaana eli vuoden päästä mun lapset ovat 21-, 20-, 8-,ja 7-vuotiaita.
Ei lapsenlapsia.