Ärsyttävä äijä - tein näin
Lupasi yöllä puhelimessa viestitellä aamulla. Ei viestitellyt. Ilmaisin vittuuntumiseni asiaan ja tämän jälkeen luin vastaukset ja ravasin online, offline, online, offline pitkin päivää vastaamatta mitään. Siinäs odottelee.
Tälle naiselle ei tyhjiä lupailla !
Kommentit (21)
Sä oot niinku älykäs ja rankka yhtäaikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:44"]Oot sä kyllä kova jätkä.
[/quote]
Kova jätkä naisen ulkomuodossa :)! Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:46"]Sä oot niinku älykäs ja rankka yhtäaikaa.
[/quote]
Niin olen :) Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:47"]Hauska linettelija :D
[/quote]
:)! Ap
Luuleks että sitä enää kiinnostaa? Ravaa lisää, ei se ees kato ootko online vai offline. :D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:58"]Luuleks että sitä enää kiinnostaa? Ravaa lisää, ei se ees kato ootko online vai offline. :D
[/quote]
Mistä ihmeestä sinä tiedät, mikä häntä kiinnostaa ja ei kiinnosta? :)! Ap
Todistit että olet itse 10x ärsyttävämpi pikkulapsi.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:58"]Luuleks että sitä enää kiinnostaa? Ravaa lisää, ei se ees kato ootko online vai offline. :D
[/quote]
[/quote]
No sinä et ainakaan
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:04"]Todistit että olet itse 10x ärsyttävämpi pikkulapsi.
[/quote]
Kuinka niin :)? Minulle ei lupailla tyhjiä lupauksia :)! Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:58"]Luuleks että sitä enää kiinnostaa? Ravaa lisää, ei se ees kato ootko online vai offline. :D
[/quote]
[/quote]
No sinä et ainakaan
[/quote]
Miksi hän on sitten tulossa visiitille luokseni :)? Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:09"]Kuinka vanha sä oot? :D
[/quote]
Se lienee oma asiani :)! Ap
Älä välitä AP. Epävarmuus ja epätoivo saa rehvastelemaan typeryyksiä. Kyllä se siitä. :)
Vaikutat itsekin aika ärsyttävältä tapaukselta :)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:17"]Älä välitä AP. Epävarmuus ja epätoivo saa rehvastelemaan typeryyksiä. Kyllä se siitä. :)
[/quote]
En ymmärtänyt pointtiasi :)! Minulle ei vain lupailla tyhjyyksiä :)! Kukaan mies ei saa minua alistumaan :)! Ap
Tsemppiä!