miten kokoat itsesi hylkäämisten jälkeen?
Oletko koskaan kokenut toistuvia hylkäämisiä esim. Työn tai opiskelupaikan haussa? Miten kokoat itsesi aina toistuvien ei vastausten jälkeen.
Itse oon taas kevään aikana hakenut töitä ja käynyt pääsykokeissa. En varmaan kestä enää yhtään hylsyä :(
Kommentit (10)
Et tuu koskaan saamaan mitään tai ketään. Siihen pitää tottua. Aina vain pakit!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:59"]Et tuu koskaan saamaan mitään tai ketään. Siihen pitää tottua. Aina vain pakit!
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:59"]Et tuu koskaan saamaan mitään tai ketään. Siihen pitää tottua. Aina vain pakit!
[/quote]niinkö? Näätkö sen jotenki vai onko sulle käynyt niin? :(
Muistelen hyviä hetkiä ja yritän keskittyä niihin. Ja puran ahdistusta itkemällä.
Jatkan samaan tapaan kuin ennenkin , positiivisin mielin eteenpäin. Uutta putkeen vain!
Hylkäämisiä? Tarkoitat nyt ihan arkista torjuntaa. Jos nyt tuollaiset tapaukset koet hylkäämisinä, voi olla, että lataat niihin vähän vääriä tunteita ja odotuksia.
Kannattaa laajentaa reviiriä silleen sopivasti, että jos työ- tai opiskelupaikka menee ohi, on aina jotain mistä saa sitä mielekkyyden kokemusta. Mikä se sulle nyt sattuu olemaan? Liikunta, joku muu harrastus, vapaaehtoistoiminta tms. Kun on aina jotain, joka pitää sut tekemisen syrjässä kiinni ja jonka kanssa voit mennä eteepäin, oppia uutta jne. niin elämä ei tunnu seisahtuvan työ-tai opiskeluasioihin. Erilaisilla harrastuksilla ja muilla toiminnoilla voi saada muuten pikkaisen etua työmarkkinoillakin. Sulla saattaa olla jonkin ammatin suhteen jotain erityisosaamista, tai jäät vaan haastattelijan mieleen "sinä tyyppinä joka harrasti joogaa ja kasvivärjäystä."
Välillä se on vain niin vaikeaa. Viimeksi koeaikana purku, vedoten siihen että en osaa työtehtäviäni. Meni usko itseeni ja omaan tekemiseen koska olen samoja hommia tehnyt vuosia.
Työsuhteen purku johtui kuitenkin siitä että piti saada tuttu kaveri kesätöihin. Siinä meni usko ihmisiin ja työnantajiin.
Jotenkin sitä vaan keräsi itsensä ja pakko uskoa että jotain löytyy. Hieno kesäkin tulossa!
Surkuttelen itseäni hieman, vetäisen kännit ja sitten haistatan ajatuksissani paskat koko lafkalle. Sen jälkeen uutta hakua putkeen. Aina on toiminut ja leivän syrjässä on hyvin pysytty jo vuosikymmeniä.