Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko romanttista jos miehesi sanoisi ”rakas, en tarvitse mitään erektiolääkkeitä kun sinä olet minun erektiolääkkeeni”

Vierailija
31.01.2022 |

Niin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus taustalla on romanttinen, mutta kuten AP itsekin ymmärtää, niin  "erektiolääkkeisiin" vertaaminen ei kuulosta kivalta. 

Mitä itse haluaisin kuulla, niin ei seksiin liittyvää. Haluaisin kuulla esimerkiksi, että "pidän sinusta huolta, rakastan sinua, anna kun otan sinut syliin - pidän sinut turvassa, mikään ei satuta sinua." 

Sellaista ei tietenkään koskaan kuule. Mutta jo sen kuvitteleminen saa tuntemaan ihanaa. 🤍

Vierailija
22/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ois! tai sillee, en tarvi ... koska sinä olet minun nostattajani (tai erektioni) ja siitä sitten todistamaan asianlaitaa.

Toimii! olen oikein rakkaudellisissa tunnelmissa tässä niin meni vähän överiksi. ymmärtäjät ymmärtää <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii yhtä hyvin kuin oksentamisesta puhuminen hyvän aterian äärellä. Että on niin hyvää ettei yhtään okseta <3.

Vierailija
24/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet/pojat;

Näin saat naisen herkäksi hennoksi ja hänen polvensa veteläksi jne.

Mitä enemmän hempeilet sitä enemmän lempeilet!

Muistakaa tämä siis hempeilyä sanallisesti aamuin illoin päivin öin ja siinä välissäkin kun kerkeää. Hempeile ,hellittele, supsuta söpöjä korvaan, kutsu kullaksi, rakkaaksi, armaaksi ,haniksi ,beibeksi, muruksi ja pupuksi 

Nimittäin toimii.

Vierailija
25/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, en tarvitse Jason Momoaa apinamiehekseni kun Minulla on Sinut. Kanna minut metsään.

Vierailija
26/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaisin holvikaaressa.

Vierailija
27/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mä en tarvitse mitään hiivalääkkeitä kun sä olet mun hiivalääke.” Joo-o, toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi