Huomenta
Tänään siivoilua, pokka pitää sarjaa, pasta bolognesen tekoa, pyykkihommia. Valis
Kommentit (8)
Odotan kovasti, että kello tulee 7.40. Silloin on koko kiukkuinen perhe ulkona ja saan jäädä yksin kotiin. Ap
Huomenta huomenta. Mulla riittää lumitöitä vielä tällekkin päivälle. Ja mummun kanssa pitää mennä käymään prismassa. Et eioo helppo päivä kyllä.
Juljus kirjoitti:
Huomenta huomenta. Mulla riittää lumitöitä vielä tällekkin päivälle. Ja mummun kanssa pitää mennä käymään prismassa. Et eioo helppo päivä kyllä.
Tsemppiä mummon kanssa prisma reissuun. Mun pitää patistaa teini iltapäivällä lukemaan kokeisiin, kun niitä on joka päivä, eikä se tosiaankaan ole helppoa. Meillä naapuri tekee traktorilla lumityöt. Ap
Huomenta. Tulin just lumitöistä pihalta, tänään on vapaapäivä. Niin, ja putsasin eilen tyhjennetyn ja sulatetun kaappipakastimen. Mahtui sisältö jo arkkuun kun olen syönyt sitä tarmokkaasti tyhjäksi. (Raparperi-mansikkakiisseli maistuu kesältä tammikuussa!)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Tulin just lumitöistä pihalta, tänään on vapaapäivä. Niin, ja putsasin eilen tyhjennetyn ja sulatetun kaappipakastimen. Mahtui sisältö jo arkkuun kun olen syönyt sitä tarmokkaasti tyhjäksi. (Raparperi-mansikkakiisseli maistuu kesältä tammikuussa!)
Mulla on kaikki raparperi hävinnyt. Mökillä oli iso raparperi, mutta sekin hävisi muutama vuosi sitten. Yksi mummo on luvannut mulle raparperin alun. Ap
Että nyppii olla hereillä näin järjettömän aikaisin. Kun voisi nukkua edes viikon tai pari niin ei aina väsyttäisi.
Teini oli kiukkuinen kuin mikä, kun lähti kouluun. Sillä on rättikässää ja se ei pidä siitä. Viime syksynä oli puukässää ja se oli ihan ok. Ap
Huomenta. Kuukauden viimeinen työpäivä ja se on aina aika raskas. Vähän reilu viikko vielä itsemäärättyä koronapelkoeristystä. Onneksi oma huone ja oven saa kiinni, sekoaisin varmaan muuten