Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv34 ja vauva painaa peppuun sekä yläselkäsäryt kovat!

Vierailija
05.06.2015 |

Kun vägänkin kävelen niin heti kakkahätätunne, samoin ylhäältä alkaa särkeä ja yläselkä tulessa. Tulee olo että pitäisi mennä kakalle vaikkei mitään sitten tule. Miten tää nyt näin hankalaksi meni ja miten tätä kestää vielä monia viikkoja? Ihan kun vauva ei mahtuisi olemaan. Kuulemma on tosi alhaalla jo vaikka kohdunkaula kiinni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavasti vaan kuuluu asiaan.

Vierailija
2/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuulostaa tosi alas laskeutuneelta. Mulla toi kakkahätä tuli vasta juuri ennenkuin pääsi ponnistamaan. Oletko käynyt tarkastuttamassa tilanteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana toinenkin odotus enkä kakkahätää muista siitä. Mutta toi menee ohi kun lepäilen, muistan kyllä et pinnistaessa se on myös ja sillä mietinkin. Olin toissp. Neuvolassa ja terkka sanoi että on niin alhaalla ettei sitä "välitilaa" ole yhtään. Mutta miten sitten painaa myös ylös?

myös huonot olot taas lisäöntynyt, eilisiltana oksensin pari kertaa. Ap

Vierailija
4/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muistan että ponnistaessa myös näin.. Mutta tosiaan tää helpottaa jonkin verran kun makoilen. Tosin yläselkää särkee herkästi pitkälläänkin. Meneeköhän tämä odotus laskettuun aikaan asti..? Miten rajusti vauva painaa alas kolmen viikon päästä kun nytkin jo peräpäässä tuntuu.. Ap

Vierailija
5/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vähän tuohon sellainen tukivyö, ootko kokeillut?

Vierailija
6/6 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan sellanen joustava vähän kuin masutuubi vaikka tukivyö olevinaan. Pitäs olla tukevampi mutta viitsiikö enää ostaa..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme