Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunto plus lehden aktiivisuusranneke tilaajalahja on huijausta?!

Vierailija
05.06.2015 |

Tilasin maaliskuussa Kunto plus lehden, koska kyseisen lehden tilaajalahjana oli Active life tracker-aktiivisuusranneke. Sain lehden, mutta ranneketta ei kuulunut. Otin heihin yhteyttä, johon he vastasivat että ranneke oli sillä hetkellä loppunut, mutta saisin sen viikolla 20. Ranneketta ei edelleenkään kuulunut ja sain jälleen samanlaisen vastauksen, että saisin sen viikolla 22. Edelleenkään ei kuulunut mitään ja taas sain vain saman vastauksen että ranneketta saapuu viikolla 28.  Ala-arvoista ja pöyristyttävää meininkiä ja Kunto plus lehti silti edelleenkin jatkuvasti mainostaa kyseistä tilaajalahjaa. Taitaa olla huijausta koko kampanja?! Onko muillekkin käynyt näin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sen aktiivisuusrannekkeen, mutta se ei toiminut. Ei, vaikka vaihdatin patterin kellosepänliikkeessä. Lähetin rannekkeen takaisin, ja minulle luvattiin lähettää tilalle uusi. Siitä on nyt kaksi kuukautta, mutta ranneketta ei ole kuulunut. Lehden tilauksen peruutin.

Vierailija
2/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan osaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kesti todella kauan rannekkeen saapumisessa, ja kun lopulta tuli oli ihan pilipalikamaa. Tilauksen peruutin saman tien. :(

Vierailija
4/25 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista. Just pohdin lehden tilaamista ton rannekkeen takia, mutta mietin että on varmaan aika pilipali ja päätin googlettaa ensin. Saa jäädä tilaamatta ja ehkä ostan sit kalliimmalla, mutta toimivan.

Vierailija
5/25 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luvattiin vk.5 ja tuli kanssa.

Vierailija
6/25 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas mietin tilausta sen juoksutakin vuoksi. Mutta ehdoissa lukee, että jos tuote on loppu niin voidaan lähettää vastaava tilalle.

Fb.n kommenteissa joku olikin kwetonut ettänomi saanut jonkut hirveänbrytkyn wikänollenkaan sitä millä mainostavat.

Toki ehdot sen sallivat, mutta tuon vuoksi jätin tilaamatta.

Vierailija
7/25 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä tuli ihan ajoissa.  Siis siinä  ajassa kuin luvattiin. Lehti siis tilattu jo viime kesän lopulla. En vaan vieläkään ole saanut aikaiseksi laittaa sitä  toimimaan:(

Vierailija
8/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ranneke mutten saanut sitä päälle, oli rikki. Soitin as.palveluun ja selitin tilanteen ja sanottiin, että laittaa tiedon tehtaalle että mulle uusi ranneke.

Uus ranneke tuli ja yllätys yllätys rikki sekin. Ei pelaa, ei käynnisty.

Huomenna soitan sinne et mä haluan toimivan til.lahjan, johan olen siitä maksanut. Enkä tod aio ottaa tätä samaa paskaa ranneketta, vaan saavat hyvittää jotenkin muuten!

Helvetti mitä huijausta!!

Vierailija
9/25 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonnierin tilaajapalkinnot ovat melkein aina pelkkää p*skaa. Lehdet kyllä ihan hyviä mutta ihmettelen välillä miksi antavat niin surkeita palkintoja. 

Vierailija
10/25 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku saavansa kylkiäislahjana kunnollisen ja toimivan aktiivisuusrannekkeen?

Vierailija
11/25 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joskus saanut hyvän tilaajalahjan? Ja vaikka saiskin jonkun Parikan tai vanhatapion kukkaron, niin ihmiset tunnistaa sen tilaajalahjaksi eikä välttis kukaa osta, jos sen haluu myydä.

Vierailija
12/25 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaajalahja maksaa lehdelle varmaan max 5 e, jos sitäkään. Noita rannekeita on varmaan tilattu jostain kiinasta pari euroa kpl.

Vierailija
13/25 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se oli aikoinaan kun Sanoma Magazines jakeli Tivoli Audion radioita ja vaikka mitä parin sadan euron palkintoja kestotilauksesta, jonka pystyi tietysti keskeyttämään sitten myöhemmin. Lehdet sai käytännössä ilmaiseksi.

Vierailija
14/25 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ketutti suunnattomasti kun tilasin Kunto+ ja tilaajalahjana oli Kari Traan pitkähihainen trikoopaita (musta). Sain myös odottaa lahjan saapumista, aina luvattiin uusi toimitusaika. Lopulta posiluukusta kolahti Kari Traan trikoot joo, mutta toppi + caprit, väri tietty räiskyvä neon turkoosi. -Kiitos tyhjästä, en tee niillä yhtään mitään!

Vierailija
15/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain trikoot ja topin. Oli kivan näköiset kyllä, mutta materiaali sellaista skeidaa, että ohmettelen suuresti että karitraa on lähtenyt tällaiseen kampanjaa halvoilla kiinanretkuilla. Normaalisti niillä ihan hyviä vaatteita, mutta tuo setti on niin hiostava, että ei edes ime hikeä itseensä vaan vesi sitten valuu selkääpitkin paidan alla. Kangas on kuin jostai 60-urheiluvaatteessa.

Vierailija
16/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut kerran (jo vuosia sitten) Kuntoplussan Craftin juoksutakin takia, ja sen sain. Sillä kertaa ainakin siis osui ihan nappiin sekä toimitus että itse tuote.

Vierailija
17/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisuuskello tuli, mutta on ihan p...ka.  Odotin sitä kovasti-mutta käyttöönotto mahdotonta. Ihan muovinen lelu-ollut puoli vuotta käyttämättä keittiössä tiskipöydällä.

Vierailija
18/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleesnä jos jonkin tuotteen haluaa, se kannattaa käydä ostamassa kaupasta, niin saa heti, lopulta halvemmalla,  toimivan ja usein laadukkaamman. Tilaajalahjakamat on ihan pilipalirihkamaa ja lehdet hintaansa nähden surkeita.

Vierailija
19/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo ranneke ja voin sanoa, että et paljoa menetä, vaikka kyseistä härpäkettä et saisikaan.

Vierailija
20/25 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen pinkin juoksutakin tosi nopeesti. Hieno ja hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi