Keksikää mulle hyvä tekosyy olla menemättä
yhteen tärkeään tapaamiseen. Kyseessä tapaaminen, josta on sovittu jo useita viikkoja sitten. Viimetipassa peruminen olisi liian törkeää toisia osapuolia kohtaan, joten haluaisin ilmoitaa osallistumattomuudestani riittävän ajoissa.
Kommentit (20)
Juu, muuten hyvä, mutten matkustele työni puolesta ja kaikki sen tietävät.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:23"]
Työmatka on aina hyvä.
[/quote]
Sisaren, vanhemman, miesystävän tai serkun leikkaus, joka vaatii aikuista saattamaan potilas kotiin ja yöksi vahtimaan. Ei löydy toista henkilöä. Semmoisia leikkauksia on jotkut päiväkirurgiset toimenpiteet, kuten ranteen tähystysleikkaus tms.
Sisaren, vanhemman, miesystävän tai serkun leikkaus, joka vaatii aikuista saattamaan potilas kotiin ja yöksi vahtimaan. Ei löydy toista henkilöä. Semmoisia leikkauksia on jotkut päiväkirurgiset toimenpiteet, kuten ranteen tähystysleikkaus tms.
Entäs joku työhön liittyvä kurssi, jonka työnantaja maksaa. Minä tosin käytän tuollaisissa tapauksissa syynä sitä, että miehelle tulikin juuri siihen joku meno ja minun pitää olla lasten kAnssa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:23"]Työmatka on aina hyvä.
[/quote]
Riippuu ammatista. Lastenhoitajalla, kaupoiaalla jne ei ole työmatkoja.
Jos on tärkeä tapaaminen, sitä ei peruta. Sinua vaan ahdistaa, kun luulet jotakin ikävää tapahtuvan tms.
Tiedän kyllä tunteen, kun on luvannut mennä jonnekin ja sitten rupeaa harmittamaan, että pitikin luvata. Useom epäilen, että siellä on kuitenkin niin tylsää, että kotona olisi kivempaa.
Usko pois. Tuo ahdistuksen tunne menee ohi. Menet sinne paikan päälle, hoidat homman ja palaat kotiin. Et kerro aloituksessasi, millaisesta tapaamisesta on kysymys, mutta jos on esimerkiksi sukujuhla, ei siellä tarvitse olla maailman tappiin. Tulet ajoissa kotiin, ennen kuin alkaa taas/ylivoimaisesti ahdistaa.
Moikka kaikki kamut! Tässä hyviä tipsejä aiheesen liittyen runon muodossa.
BTW, lempi runomuotoni on haiku. ALOITETAAN!
Tänään housuuni pissasin, housuni tarvitsee vaihdon.
Ystäväni kaikki menetin, ukkini menetin, kotiin hipsutin
KIVA JOs jaksoit lukee tän RUNON toivon tosi kovasti ettette halua tavata ystäviänne. Täs tipsit!
Kaikista paras kun sanoo niinku asia on
Sano suoraan että tämä ei nyt tunnu hyvältä ja haluan perua, kun tekosyyt arvataan kuitenkin.
Migreeni on hyvä syy itselläni. Sairastan oikeastikin migreeniä, joten jos joskus olen hieman olevani kohtauksen kourissa, en niin huonoa omatuntoa tunne asiasta. Voisi se olla tottakin XDDDDDDDD.
Miksi ikivanha ketju on nostettu?
Vihaan kyläilyjä, juhlia, tuntemattomia sukulaisiani ym, ym tapahtumia. Haluan olla kotona ja tehdä ihania omia juttuja, hoitaa parvekekasvihuonettani, ottaa viiniä ja käydä kahviloissa kaupungilla yhden ainoan sydänystäväni kanssa.
Ota hänen yhteys heti.Ilmoita suoraan ei mahdolisus tulla tapamaan.piste. Mitän tekosytä ei tarvita ei valheita: Valehtilijat jäävät nistä aina kiini,kun kaiken valehtelevat eivät muista mitä ovat edelinen kerta valehdullut. 2 aikuista Siskoani on ammatilaisia valehtelijoita, Itse sanon suoraan,ihan sama loukantuko joku esim.Kun ajoissa perun kohtamisen .en viime hetkenä!.Jos tökkii ei tarvii teskennellä ihana tavata,.
Siis onko vapaa-ajan tapaaminen? Sanot vain, että vältät tapaamisia koronatilanteen vuoksi.
Tekosyyt on huonoja. Kerro reilusti miksi perut.
Eiköhän vuoden 2015 tapaaminen jo ohi, menipä ap tahi ei
Sano se syy, jonka vuoksi et voi tai halua mennä.
Työmatka on aina hyvä.