Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset miehet ovat yhtä komeita kuin skandinaavi-miehet, mutta naiset

Vierailija
11.06.2015 |

täällä jostain syystä rumenpia? Mist johtuu?

M26

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 23:11"]

Mistä te imette tämän kaiken positiivisuuden?

[/quote]

On tainnut äidinmaidon mukana tulla. Siihen päälle 40 vuotta paskaa niskaan niin Avot!

Vierailija
2/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut täyttä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niimpä :DDDDDDD siis hyi :DDDDDD oksetus :DDDDDD

Vierailija
4/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:44"]

täällä jostain syystä rumenpia? Mist johtuu?

M26

[/quote]

Kysy äidiltäs olettaen, että hän on suomalainen nainen. 

Vierailija
5/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄÄ TYHMÄÄ TYHMÄÄ TYHMÄÄ TYHMÄÄ TYHMÄÄ

OIKEASTI LOPETTAKAA JO

Vierailija
6/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:44"]täällä jostain syystä rumenpia? Mist johtuu?

M26
[/quote]
RumeMpia! Mistä johtuu, että suomalaiset miehet ovat skandimiehiä tyhmempiä?

Vierailija
7/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että naiset valitsevat komean miehen, mutta miehille kelpaa pillu kuin pillu. Tämän takia evoluutio ei toteudu.

Vierailija
8/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:25"]

Johtuu siitä, että naiset valitsevat komean miehen, mutta miehille kelpaa pillu kuin pillu. Tämän takia evoluutio ei toteudu.

[/quote]

Koska suomalaiset miehet ovat komeita, pitäisi suomalaisten miesten silloin myös ymmärtää tasonsa naisten suhteen. Siksi suomalaisten miesten olisi hyvä kääntää katseensa eteläeurooppalaisiin ja keskieurooppalaisiin kaunottariin. Suomalainen nainen ei ikinä yllä samalle tasolle kauniin ja tasokkaan italiattaren tai ranskattaren kanssa.

Vierailija
9/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:45"]Voitko ystävällisesti ohjeistaa mulle mistä näitä komeita suomalaismiehiä löytyy? Taidan olla sokea.

N18
[/quote]minuakin kiinnostaisi tietää.

N35

Vierailija
10/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti, suomalaiset miehet eivät ole kovin edustavia. Possunokka + perunanenä on miehellä aina kamala, tähän lisäksi pyöreä leuka ja pulleat posket. Auts. Päälle kolmekymppisenä kaljuuntuva päälaki :( Kyllähän sisin on toki tärkein mutta joku raja sentään. Kyllä minä haluan miehestä viehättyä itsekin ja em. ominaisuudet saavat mieluummin elämään sinkkuna... Valitettava fakta. Ja sitten ne työttämät, kouluttautumattomat pullamahaiset naiset tekevät lapsia pelkästä lisääntymisen ilostaja "koska lapset nyt vaan ovat niin söpöjä". Jeah, tätä mieltä olen minä, jolla on varaa valita.

Sorry, rumat miehet. Syyttömiä olette mutta elämä ei ole reilua.

Vierailija
11/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaismiehillä on yleensä slaavilaiset mongolipiirteet eli eivät todellakaan ole komeita

Vierailija
12/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ihmiset on kauniita, olivat sitten miehia tai naisia. Vanhemmat sitten rupshtaa. Onko tuo nyt mikaan yllatys?? Nuorille ihmisille on vaan niin vaikea ymmartaa, etta ne 'ei niin edustavat' keski-ikaiset on joskus olleet niita kuumia nuoria... ja tama sama taphtuu heille itselleen aikanaan. 

Vierailija
13/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kasvonpiirteet on niin jykevät, että ne näyttää ihan hyvältä miehillä, mutta naisille ne eivät oikein sovi?

Vierailija
14/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:25"]

[/quote]

Koska suomalaiset miehet ovat komeita, pitäisi suomalaisten miesten silloin myös ymmärtää tasonsa naisten suhteen. Siksi suomalaisten miesten olisi hyvä kääntää katseensa eteläeurooppalaisiin ja keskieurooppalaisiin kaunottariin. Suomalainen nainen ei ikinä yllä samalle tasolle kauniin ja tasokkaan italiattaren tai ranskattaren kanssa.
[/quote]

Mikäs siinä sitten on että etelä-ja keski-Euroopassa on tosi paljon suomalaisia naisia jotka ovat naimisissa paikallisen miehen kanssa mutta espanjattaren tai ranskattaren puolisona olen suomalaisen miehen tavannut vain kerran niiden kahdenkymmenen vuoden aikana jotka ole jo maissa asunut.

Vierailija
15/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄN VITSI! :'D

Vierailija
16/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 22:45"]Voitko ystävällisesti ohjeistaa mulle mistä näitä komeita suomalaismiehiä löytyy? Taidan olla sokea.

N18
[/quote]

Ne on niin rumia että olet sokaistunut. :p

Vierailija
17/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:07"]Suomalaiset kasvonpiirteet on niin jykevät, että ne näyttää ihan hyvältä miehillä, mutta naisille ne eivät oikein sovi?
[/quote]
Jykevät?! Asuttaankohan me eri Suonessa? Suomalaiset kasvonpiirteet ovat ennemminkin lapsekkaan pyöreät ja sen takia aika naiselliset. Ei ne mitenkään henkeäsalpaavan upeat ole kummallakaan sukupuolella mutta ei nyt erityisen rumatkaan.

Vierailija
18/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko jo lopettaa nää keskustelut suomalaisten rumuudesta? Ollaan kuitenkin loppupeleissä ihan hyvännäköstä kansaa.

Vierailija
19/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:25"]

[/quote]

[/quote]

Mikäs siinä sitten on että etelä-ja keski-Euroopassa on tosi paljon suomalaisia naisia jotka ovat naimisissa paikallisen miehen kanssa mutta espanjattaren tai ranskattaren puolisona olen suomalaisen miehen tavannut vain kerran niiden kahdenkymmenen vuoden aikana jotka ole jo maissa asunut.
[/quote]
Totta muuten.
Mä tunnen yhden suomalaisen miehen jolla on espanjalainen vaimo mutta se onkin niin upea mies että oksat pois. Ulkoisesti ihan keskiverto mutta todella charmikas, älykäs, sivistynyt ja kaikin puolin upeaa seuraa ja yhden suuren suomalaisen kulttuurisuvun vesa

Itseasiassa mä veikkaisin et suomipojan iskuyritykset toppaa siihen kun se lähtee hakemaan baaritiskiltä juomaa vain itselleen tai ehdottaa treffeillä että pistetään lasku puoliksi. Viimeistään siinä vaiheessa eurooppalainen rotunainen poistuu korot kopisten paikalta kun suomalaigentlemanni paukkaa its ovesta ensimmäisenä eikä taja pitää ovea auki daamilleen.

Vierailija
20/57 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:59"]

Nuoret ihmiset on kauniita, olivat sitten miehia tai naisia. Vanhemmat sitten rupshtaa. Onko tuo nyt mikaan yllatys?? Nuorille ihmisille on vaan niin vaikea ymmartaa, etta ne 'ei niin edustavat' keski-ikaiset on joskus olleet niita kuumia nuoria... ja tama sama taphtuu heille itselleen aikanaan. 

[/quote]

Joo, tuota minunkin keski-ikäiset ja sitä vanhemmat sukulaiset mulle jatkuvasti toitottavat. Ehkä he sitten ovat niin katkeria omasta elämästään, että lohduttautuvat tuolla "kyllä ne muutkin rupsahtaa aikanaan" -asenteella.

Meniskö nyt kuitenkin jakeluun, että jos pitää itsestään huolta ei myöskään rupsahda. Tietyiltä osin kehon muuttuminen on ihan luonnollista, mutta painon kertyminen ja rupsahtaminen EI ole itsestäänselvää, vaan niihin voi itse vaikuttaa.

Eikä todellakaan tarvitse olla mikään fitnessintoilija harrastaakseen vähän jotain hauskaa liikuntaa aina silloin tällöin ja katsoakseen mitä moskaa suuhunsa laittaa.