Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Vihaan miestä joka p**ka k***p** jätti mut vuosi sitten enkä vieläkään päässyt yli !!! :(
Kommentit (15)
Olin kampaamossa. Pyysin korkeintaan 3cm pois. Pelkän siistimisen siis.
Nohh pian havahduin lauseeseen:
-Lähti nyt vähän enemmän mitä piti TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA.
Oli siis napsinut väht 10cm, ja pitkistä hiuksistani tuli melkein polkkatukka.
Lainasin kaverille autoa. Etuoven tuli lommo, kun oli avannut oven kiveä vasten. Ei kai se haittaa. No eipä hänellä ollut rahaa sitä korjauttaa, ilkesi vielä myöhemmin pyytää autoa lainaan. En lainannut.
Ole hotellissa. Koska "kaveri" on omilla menoillaan, ota ihana pitkä lämmin suihku ja mene nukkumaan. Aamulla "kaveri"; ei kai haittaa, että pesin eilen jalkani vahingossa sun pyyhkeeseen ennen kun lähin.
Psykoterapeutti myöhästeli, ja kohteliaasti totesin että ”ei haittaa”. Jatkossa myöhästely kroonistui, ja hän totesikin kerran että ”suahan ei haittaa”. Kiva ihminen - eikö totta?
Työpaikallani hoitajat jättää käytettyjä neuloja sinne tänne, kun ei se meitä laikkareita haittaa.
Edellisen ketjun kokemukset olikin jo Iltiksessä. Toimittajille hyvää matskua.
Tulin illalla kotiin ja rupesin ottamaan hevosia sisälle, meillä on siis pieni talli kotipihassa. Olin vissiin vähän väsynyt kun en heti tajunnut, että yhdessä karsinassa oli tuntematon hevonen, ehdin jo hakea yhden hevosen sisälle, ja hevonen huomasi asian ensin.
Kyseessä oli naapurin tuttu, naapuri oli luvannut väliaikaispaikan yön yli meiltä kun olivat tulossa hevosen kanssa klinikalle. Ei ollut tullut mieleen soittaa, "aattelin et ei se haittaa kun sulla on tallissa tilaa".
Terkkuja tutuille jotka tunnistaa :D
Ystävä kutsui kylään toiselle paikkakunnalle ja sanoi että tule kello x, olen kotona eikä tarvitse ilmoittaa kun odotan sinua silloin :)
No ei siinnä, lähden matkaan ja pari minuuttia ennen kun kurvaan kaverin pihaan piippaa puhelin Whatsapp viestin merkiksi.
Ystävä oli laittanut viestiä että ei jaksakkaan tänään vieraita ja on itse menossa nyt toisen ystävänsä kanssa syömään. Että ei varmaan haittaa, kun enhän ollut vielä edes ilmoittanut lähteväni ajamaan :))
Tuli entinen ystävä kun näitä samoja tapahtui, "lainaa vähän rahaa maksan ens viikolla takasin" ensi viikko tulee ja menee eikä ystävää saa kiinni. "Ei kai haittaa jos maksankin vasta ensi tilistä kun sullahan on rahaa."
Tämä on hyvin pientä, mutta:
Olin kauan sitten junassa maksanut ikkunapaikasta, koska edessä oli hyvin pitkä matka, ja halusin lukea rauhassa.
Tämä oli siis sitä aikaa, kun paikat oli ns. lukittu oston mukaan.
Vaunuun tuli kaksi naista, jotka eivät olleet saaneet vierekkäisiä paikkoja.
He kävivät läpi koko vaunun ja yrittivät saada ihmiset siirtymään pois ikkunapaikalta että he pääsisivät vierekkäin, ja kun kukaan ei suostunut, nostivat huudon siitä miten noin pientä asiaa ei voida tehdä.
Joku varmaan sanoo, että hölmöä ettei kukaan voinut auttaa heitä. No, ensinnäkin kaikki joilta kysyttiin olivat maksaneet siitä että pääsevät ikkunan viereen. Toiseksi se tapa millä asia esitettiin oli vähintäänkin painostava. Jos olisivat kysyneet kauniisti, asia olisi voinut olla toinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.
Lapsi on aina tervetullut juhliin!
Lätkäisivät vuosia kestäneen karenssin, jättivät ilman rahaa ja ilman apua. Eivät edes pajoitelleet, vaan oli kuulemma vain omaa syytä. Tämä on tosin vain yksi vaikean elämäni traumaattisista kokemuksista.
Mikä on tämän keskustelun pointti, kun vanhakin on vielä olemassa? Älkää langetko tähän kopioon !
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tämän keskustelun pointti, kun vanhakin on vielä olemassa? Älkää langetko tähän kopioon !
Kerroin mun erosta... :(((
Tuli lapsettomiin häihin lapsen kanssa. Lapsi noin 3v, rääkyi koko juhlan eikä hänelle tullut mieleenkään häipyä.