Naapurin kersa pyysi mieheni heille kylään
Naapurissani asuu YH-äiti jolla on ekaluokalle menevä poika. Poika ei pidä yhteyttä isäänsä. Mieheni on välillä pelannut pojan kanssa pihalla futista ja jutellut ja poika pitää miestäni kaverinaan. Nyt poika pyysi miestäni heille kylään ja mies lupasi mennä. Minua ärsyttää kun tuo yh-äiti on kuitenkin aika flirtti miestäni kohtaan ja minulle hän on aina tyly. Voinko kieltää miestäni menemästä, kun minua ei ole kutsuttu?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:02"]No voi luoja.
[/quote] Eikö muuta asiaa ole?
T. Ap
No elä nyt kiellä, anna mennä kylään vaan. Kyyläät sit itse kiikareilla että tapahtuuko siellä jotain ;)
Menisin mukaan, jos yh on oikeasti flirtti.
Laita miehellesi siveysvyö ja päästä sitten kylään.
Et, mies kieltäytyy itse jos on aihetta. Älä tuhoa pienen pojan mieltä, sillä on kaamea isän kaipuu. Olisit ylpeä miehestäsi kun kelpaa malliksi. Luota myös itseesi.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:03"]Menisin mukaan, jos yh on oikeasti flirtti.
[/quote] No kun ei ole kutsuttu!
T ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:04"]Et, mies kieltäytyy itse jos on aihetta. Älä tuhoa pienen pojan mieltä, sillä on kaamea isän kaipuu. Olisit ylpeä miehestäsi kun kelpaa malliksi. Luota myös itseesi.
[/quote] Nikä velvollisuus miehelläni on olla naapurin YH:n pojan isä? Hankkikoon itse isän lapselleen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:03"]
[/quote]
Näin. Ja leivot pullaa. Menette sinne pullavadin kanssa ja sanot että toin vähän lämpimäistä teille, eiköhän keitetä kahveet.
Kutsukaa yhdessä äiti ja poika joku päivä vaikka pelaamaan lautapelejä ja herkuttelemaan? :) Pojalla varmastikin hirveä isän ikävä, joten olisi sääli jos hän ei saisi äitinsä "flirtin" takia viettää aikaa turvallisen ja esimerkillisen miehen kanssa. Näin ette kiellä pojan ajanviettoa miehesi kanssa, mutta muistutat yh:lle että olette vakaasti yhdessä
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:03"]
[/quote]
Näin. Ja leivot pullaa. Menette sinne pullavadin kanssa ja sanot että toin vähän lämpimäistä teille, eiköhän keitetä kahveet.
[/quote] No kun ei ole mun pullia sinne pyydetty kun miestäni vain.
Ap
Anna miehelle € 200 ja sano että menee baariin illaksi. Kumpi vaihtoehto parempi?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:04"]Et, mies kieltäytyy itse jos on aihetta. Älä tuhoa pienen pojan mieltä, sillä on kaamea isän kaipuu. Olisit ylpeä miehestäsi kun kelpaa malliksi. Luota myös itseesi. [/quote] Nikä velvollisuus miehelläni on olla naapurin YH:n pojan isä? Hankkikoon itse isän lapselleen. Ap
[/quote]
Koko ajanhan hän yrittää, jos et ole huomannut
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:08"]Kutsukaa yhdessä äiti ja poika joku päivä vaikka pelaamaan lautapelejä ja herkuttelemaan? :) Pojalla varmastikin hirveä isän ikävä, joten olisi sääli jos hän ei saisi äitinsä "flirtin" takia viettää aikaa turvallisen ja esimerkillisen miehen kanssa. Näin ette kiellä pojan ajanviettoa miehesi kanssa, mutta muistutat yh:lle että olette vakaasti yhdessä
[/quote] Meillä ei ole lapsia ja en usko että poika viihtyisi meillä kun koti on pelkistetyn moderni. Enkä pidä ajatuksesta että mieheni joutuu olemaan jonkun isä kun ei omiakaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:10"]Anna miehelle € 200 ja sano että menee baariin illaksi. Kumpi vaihtoehto parempi?
[/quote] Joo tämän teen. Kiitos vinkistä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:04"]Et, mies kieltäytyy itse jos on aihetta. Älä tuhoa pienen pojan mieltä, sillä on kaamea isän kaipuu. Olisit ylpeä miehestäsi kun kelpaa malliksi. Luota myös itseesi. [/quote] Nikä velvollisuus miehelläni on olla naapurin YH:n pojan isä? Hankkikoon itse isän lapselleen. Ap
[/quote]
Koko ajanhan hän yrittää, jos et ole huomannut
[/quote]
:D
Pyytäisin itse mieheltäni, että ei menisi.
Pojan kanssa pihalla pelaaminen ei haittaa, mutta miksi pitäisi kotiin mennä käymään?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 12:14"]Pyytäisin itse mieheltäni, että ei menisi.
Pojan kanssa pihalla pelaaminen ei haittaa, mutta miksi pitäisi kotiin mennä käymään?
[/quote] No aivan niin! Onneksi joku tajuaa!!
T. Ap
Jos miehesi on ihastuakseen naapurin yyhoohon, sitten hän ihastuu. Et voi sille mitään, kiellät tai et tapaamisen.
Minusta on ihanaa että miehestäsi on tullut hyvä ystävä pojalle. Poika muistaa miehesi varmasti pitkään.
No voi luoja.