Asos.comista lähiaikoina tilanneet
Siis ihan nyt juuri muutaman kuukauden sisään tilanneet, kuinka nopeasti paketti saapui? Ja millä paikkakunnalla asut?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:30"]
Meni n. 5 päivää. Asun Etelä-Suomessa (ei pk seutu). Muistathan että ASOS ei salli enää ilmaisia palautuksia vaan postimaksu tulee itselle!
[/quote]
Asos ei ole ikinä maksanut palautusposteja Suomesta. Briteistä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:30"]
Meni n. 5 päivää. Asun Etelä-Suomessa (ei pk seutu). Muistathan että ASOS ei salli enää ilmaisia palautuksia vaan postimaksu tulee itselle!
[/quote]
Asos ei ole ikinä maksanut palautusposteja Suomesta. Briteistä kyllä.
[/quote]
On se mulle ainakin aikaisemmin maksanut :)
Maanantaina tilasin, ei ole vielä saapunut.
Mitä te tilasitte? Mä tilaan sieltä Anatomicalsin tuotteita.
En ole viime aikoina tilannut, mutta mulla on aina mennyt noin päivä tai jopa pari yli arvioidun kuljetusajan O_o asun Turussa. Toki olen tilaillut yleensä isona aleaikana, että ehkä se vaikuttaa.
Tilasin pari viikkoa sitten, meni reilu viikko. Olipa outoa kun toivat paketin kotiovelle asti vaikka postikulujakaan ei ollut kun tilasin yli 30 eurolla. Ja kolmisen kuukautta sitten tilaamani paita tuli postiluukusta. Musta tuntuu, että ovat muuttaneet tota postitushommaa vuoden alusta, sillä aiempina vuosina pienimmätkin paketit ovat menneet postiin automaattisesti, vaikka olisivatkin mahtuneet luukusta tulemaan. Ja nykyään raja ilmaiselle kuljetukselle on muistaakseni 30e, ennen sitä ei tainnut olla tai oli tosi paljon pienempi? Muistan ainakin kerran tilanneeni sieltä 5e huulipunan ilman postareita. Hyvä kauppa, ei voi kun suositella! Yleensä olen tilannut vaatteita tai asusteita alesta. Viimeksi tilasin huulirasvoja joita ei saa Suomesta, sekä batisten kuivashampoota, josta maksoin 2e, eli halpaa kuin mikä :) ja miehelle tilattiin puku pilkkahintaan, taisi maksaa 40e kravatin kanssa.
Ai niin, ja tavarat ovat aina tulleet ajallaan. Olen tilannut noin 10 kertaa parin vuoden sisällä eikä kertaakaan mikään ole tullut myöhässä. Yleensä tavarat tulee päiviä ennen arvioitua ajankohtaa. Viime keväänä tilasin mekon eräisiin valmistujaisiin ja se tuli kotiini itä-suomeen kolmessa päivässä, mikä oli kiva yllätys. T.9
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 10:22"]
Asos.comista lähiaikoina tilanneet
[/quote]
Nukuitko, kun koulussa opetettiin ilmaisujen "viime aikoina" ja "lähiaikoina" ero?
[/quote]
Eihän tuota pitäisi edes tarvita opettaa. Paitsi jos kielikorva on jotenkin puutteellinen.
Nykyään kun tilaa asokselta postikulut ovat ilmaisia yli 30 euron tilauksille ja jos ostaa alle 30 eurolla tuotteita niin postikulut ovat 3 euroa niin ainakin nettisivulla lukee..
1,5 viikkoa on kestänyt, pk-seutu. Välillä posti tuonut paketit illalla kotiovelle ja välillä on pitänyt hakea postista. Ja nykyään ilmainen palautus, huippujuttu!