Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi :( - Naapurin mies tarjoutui "sponsoriksi"

Vierailija
05.06.2015 |

Olen opiskelija ja pienen lapsen äiti. Mulla ei kuitenkaan ole rahasta tiukkaa sillä sain muutama vuosi sitten tuntuvan perinnön. En kuitenkaan huutelee siitä, varsinkaan naapureille. Tämä naapurin mies jostain syystä oletti että mulla on rahat tiukilla ja ehdotti että voisi olla mun "sponsori" pientä fyysistä korvausta vastaan. Kuten arvata saattaa, kieltäydyin. Nyt asia vaivaa ja tuntuu kiusalliselta törmätä tuohon naapuriin. Pahinta on että hän on naimisissa. Kuvottava mies :( 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:45"]

Miten niin kuvottava? Teki reilun tarjouksen. Suomi on vapaa maa. Olisiko parempi, jos ihmiset eivät saisi harjoittaa kaupankäyntiä?

Nainen istuu kultakaivoksen päällä, eikä itse tajua sitä.

[/quote]

Niin, jotkut tulkitsevat sen vapauden vapaudeksi loukata muita. Ap ei selvästi ollut aikeissakaan harjoittaa kaupankäyntiä joten ehdotus oli kuvottava, törkeä ja epäasiallinen.

Sinusta varmaan myös ihmiskauppa, huumekauppa, elinkauppa ja norsunluukauppa ovat kaikki asiallisia liiketoimia, koska ihmisten pitää saada harjoittaa kaupankäyntiä?

Vierailija
22/27 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt taas ylidramatisoidaan. Vedätkö samalla tavalla herneen nenään, jos naapurin mummo tarjoutuu sponsoriksi sillä ehdolla, että teet pieniä siivous- tai kaupassakäyntipalveluita? Mies ilmeisesti ehdotti asiallisesti ja sinä kieltäydyit asiallisesti. Ei mitään hyi tai yök, vaan aikuisten ihmisten juttuja. Palataan asiaan, jos mies ei olekaan niin asiallinen, mutta siihen asti koita elää asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:04"]

Kyllä nyt taas ylidramatisoidaan. Vedätkö samalla tavalla herneen nenään, jos naapurin mummo tarjoutuu sponsoriksi sillä ehdolla, että teet pieniä siivous- tai kaupassakäyntipalveluita? Mies ilmeisesti ehdotti asiallisesti ja sinä kieltäydyit asiallisesti. Ei mitään hyi tai yök, vaan aikuisten ihmisten juttuja. Palataan asiaan, jos mies ei olekaan niin asiallinen, mutta siihen asti koita elää asian kanssa.

[/quote]

Hei naapurin sponssaajamies! Tiesitkö kuule että sinä et päätä sitä mistä ihmiset saavat loukkaantua.

Vierailija
24/27 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:04"]

[/quote]

Siivoamisella ja seksipalveluilla on ero. Aika isokin.

Vierailija
25/27 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 15:45"]

Miten niin kuvottava? Teki reilun tarjouksen. Suomi on vapaa maa. Olisiko parempi, jos ihmiset eivät saisi harjoittaa kaupankäyntiä?

Nainen istuu kultakaivoksen päällä, eikä itse tajua sitä.

[/quote]

Niin, jotkut tulkitsevat sen vapauden vapaudeksi loukata muita. Ap ei selvästi ollut aikeissakaan harjoittaa kaupankäyntiä joten ehdotus oli kuvottava, törkeä ja epäasiallinen.

[/quote]

Mistä se naapuri voi tietää, onko ap suostuvainen tuollaiseen järjestelyyn jos ei kysy? Ajatustenlukijako pitäisi olla, ettei vahingossa anna aihetta jollekin loukkaantua tyhjästä?

Vierailija
26/27 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt tulla kännissä ahdistelemaan niin asia olisi ollut ok.

Vierailija
27/27 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans yksi vanha tuttava yritti alkaa sponsoriksi ihan väkisin. Olen köyhä yh, mutta en ole myytävänä. Kyllä sai sanoa tyypille monta kertaa suoraan päin naamaa ja lopulta rumasti, silti jatkoi vaan. Lopulta sain ruveta äijää väistelemään, ja laittamaan puhelimeen eston.

Kuvottaa ajatuskin siitä äijästä. En ole edes nuori ja kaunis, paitsi tietysti häneen verrattuna.