Hassuja ja outoja juttuja
Mulla on niitä monta, mutta tässä yksi. Eräät olivat ilmeisesti levittäneet "melko" laajallekin jotain juoruja persoonastani ja saivat sen kuulostamaan ihan kun perustuisi joihinkin ihmisten omiin kokemuksiin, vaikka olin ollut vuosikausiin tekemisissä vain oman perheen kanssa. Esim. eräälle työpaikalle oli satuiltu taas jotain. Ensinki lätkästiin joku taulu, jossa oli upeita lauseita, "kuinka olla sosiaalinen, reilu, myötätuntoinen, kiva työkaveri" en voi alkaa kertomaan yksityiskohtia mutta oli hauskaa myös huomata kun joku meni ilmeisen hämilleen, kun ilmiselvästi odotti multa jotain erilaista toimintaa. Oli varmaan satuiltu ties mitä jostain mt sun muista ongelmista.
Ottaen huomioon vähän että osaan kuvitella mitä on sanottu "esim. täysin osaamaton, ongelmia käyttää jopa kännykkää" oli huvittavaa huomata kun henkilö suunnilleen kakisteli hämmästyksissään kun sanoin, että voin lähettää jonkun verokortin sähköpostitse liitteenä. Mutta hauskinta on kieltämättä tuollainen huhu: todella yhteistyökyvytön ja ilkeä" ja sitten ihmetellään kun ei se ihan niin näytä olevan.
Tietenkin jos joku etukäteen käyttäytyi itse töykeästi tai oudosti en nyt lähtenyt mielistelemäänkään vaan sitten oltiin outoja puolin ja toisin. Tiesin sen olevan jotain esitystä huhujen pohjalta.
Mutta ne ilmeet tietyissä tilanteissa. Siis upeita. Eihän ne tiennyt, että monet huhut oli ihan tarkoituksellista mustamaalaamista.
Ja se yksi, hitsi sille tuli kiire lähteä, ettei oltais samaan aikaan paikalla. Hah, itte oli näitä juttuja levitellyt ja tiesi olevan ihan kökköä. Kun ei voinut sabotoida työn jälkeä tuli kiire pois. Yritti kyl jotain pientä.