Sinulla on edessäsi makeisia ja alkoholia- kumman valitseet?
Karkki voi olla suklaata, irtokarkkeja jne. ja viina kaljaa, siideriä, viiniä, likööriä, koskenkorvaa jne.
Kumman valitset?
Kommentit (34)
Ei tarvi miettiä hetkeäkään. Karkit vetäisin naamaan kaksin käsin. Jossain vaiheessa tulee paha olo mutta jatkan silti niin kauan että karkit loppuu. Vieressä olevaa alkoholia en edes huomaa.
N37
Kuivaa valkoviiniä tai täyteläistä punaviiniä, kiitos. Muista alkoholituotteista en välitä ollenkaan enkä osta koskaan karkkeja tai suklaata.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:14"]
Itse en koskisi mihinkään alkoholin tikullakaan. Saisivat pilaantua rauhassa tai muut saisivat juoda. Makeiset hävisivät sen sijaan alta aikaksikössä. :)
t ap
[/quote]
Viemäriin kaataisin kaikki mikä vähänkin haiskahtaa alkoholille.
Nämä känniääliöt kuvittelee tekevänsä suurenkin urotyön juomalla alkoholia.
Vähän riippuu toki tilanteesta... Mutta ehkä alkoholin. Karkkia syön tosi harvoin, mutta jotain alkoholia otan lähes aina viikonloppuisin vähän.
Tietysti riippuu ajankohdasta, mutta tällä hetkellä voisin ottaa vapaapäivän kunniaksi lasillisen samppanjaa. Illemmalla sitten enemmän. Karkki ei nyt oikein maistu, sillä olen vähentänyt sokerin käyttöä. Aiemmin olin sokerihiiri, mutta olen tainnut päästä pahimmasta koukusta.
Riippuu tilanteesta. Tänään keskellä päivää ottaisin karkit. Tänään illalla varmaan maistuisi lasi skumppaa tai viiniä. Molempi parempi. :)
Ajankohdasta ja mielialasta täälläkin kiinni. Arki-iltana tai viikonloppuna päiväsaikaan namit, perjantai- tai lauantai-iltana voisin ottaa sen alkoholin, jos sattuisi sellainen fiilis iskemään.
Mieluiten valitsisin kuitenkin kolmannen vaihtoehdon; noiden rinnalle mystisesti ilmestyvän suolaisen rasvaisen herkkuvoileivän/pasteijan tms. suolaisen herkun. Voittaisi alkoholin ja namit mennen tullen.
Kiitos tästä kamalasta kysymyksestä.Tällä hetkellä kun vauva masussa niin karamellit tottakai mutta muutoin taitasin ottaa lasin alkoholia...mitä vaan..
Olut maistuisi tässä lähes kuukauden selvilläolon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 08:27"]Alkoholi, siideri.
_N17_
[/quote]
Hah :D Siiderilissu, ihanaa. Minä ottaisin varmaan koskenkorvaa.
T. Toinen 17v
Suklaa ehdottomasti. Viinaa en juo koskaan.
Riippuu kauan olen ollut ilman viiniä tai karkkia.
Tänään valitsisin karkit, koska meillä oli juhlat toissapäivänä. Ei viini nappaa tänään. Viikon päästä ehkä toisin.