Oletko tehnyt lumitöitä?
Lunta on nyt satanut paljon.Onko sinulla ollut paljon lumitöitä?
Kommentit (46)
En pysty ikikipeän selkävikani takia tekemään lumitöitä, mutta onneksi minulla on mies, joka tekee lumitöitäkin. Asumme kerrostalossa, joten pihalla käy huoltofirman koneet tekemässä suurimman osan lumen aurauksesta, mutta automme ympäriltä mieheni lapio lumet pois, ja auton päältä.
Kiitos kysymästä, olen tehnyt tänään n. viisi tuntia lumitöitä. Ei ole suosikkihommiani.
Aamulla tein ja äsken myös. Ei ole iso alue ja mukavaa liikuntaa...
Aamulla pitää lapioida auto pois lumikasasta.
Yön aikana satoi noin 10 cm lunta täällä.
Aamulla kolasin etupihan. Kerrostalo, mutta pihahommat "talkoilla". Asun kylläkin vuokralla, joten ei tarvitsisi kolata, mutta otan liikunnan kannalta. Vähän liikaa oli painavaa lunta ja meni kolme kertaa kauemmin kuin normaalisti.
Tänää oon kaks kertaa kolannu. Aamulla oli varmaa reilu 20cm lunta ja iltapäivällä alko sataa lisää nii aika ohuen kerroksen kolasin jotta aamulla olis vähä vähemmän jos yöllä sataa enemmänkin taas.
Perus talvi puuhaa, ei mitää ihmeellistä. Ja hyvää liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole satanut lunta juuri ollenkaan. Ei tarvinnut tehdä lumitöitä. Kävin lumikenkäilemässä, oli kivaa.
Lunikenkäilemässä, vaikka ei ole juuri ollenkaan satanut lunta?
Ei vaan lumikenkäilemässä.
Onhan meillä lunta tullut aiemmin, vaan ei nyt viikonloppuna. Ei siis tarvinnut tehdä lumitöitä. Jos nyt ymmärrät.
Olen tehostanut lumitöitäni ja keskittänyt ne touko-kesäkuulle.
Teen sitten kerralla oikein urakalla.
Palstalla ahkeroinut pariin otteeseen.
Meillä on sitä varten vaimo ja lapset.
Oletko tehnyt lumitöitä? Suomessa?
"On lunta tulvillaan nyt raikas talvisää,,,,,"
Aamulla kaksi ja puoli tuntia, tosin osa ajasta meni naapureiden kanssa jutteluun. Ihan mukavaa hommaa.
Iltapäivällä kolasin haja-asutusalueella olevan talomme pihaa 2 tuntia.
Pikku avantilla olen pyöriny tossa pihalla.
Eipä ole satanut paria kertaa enempää puoleen vuosikymmeneen. Sulaa jo maahan osuessaan, joten ei tarvi kovasti uurastaa.
Juu. Harjasin muutaman hiutaleen portailta. Täällä pohjoisessa on ollut kiva luminen talvi jo pitemmän aikaa.
Enpä ole.