Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki läheisyys on loppunut

Vierailija
30.01.2022 |

Seksi luonnollisesti myös. Se ei ole pitkään aikaan tuntunut enää luontevalta ja pikkuhiljaa hiipunut kokonaan. Olemme viisikymppisiä ja lapset teinejä. Pikkulapsiaikana ei ollut mitään ongelmia seksin suhteen, lapset menivät aikaisin nukkumaan ja illat olivat meidän. Nyt jompikumpi lapsista on aina kotona ja valvovat pitkään, joten ei ole enää mahdollista seksiin iltaisin ja ainakin minun puolelta se on vaikuttanut halujenkin häviämiseen. En vaan osaa rentoutua jos on mahdollisuus keskeytykseen tai pitää olla hipi hiljaa.
Mies oli pidempään aloitteen tekijä, mutta ei ole enää aikoihin tehnyt aloitetta ja nyt jos istun viereen, niin lähtee jo pois. Emme siis enää myöskään halaile tai pussaile. Emme osaa satunnaisia poikkeuksia lukuunotamatta edes puhua suhteestamme, joten kärsimme molemmat tahoillamme. Välimme ovat muuten kunnossa, emme riitele ja käymme yhdessä kävelyillä. Pari kertaa vuodessa käymme hotellissa ja siellä sitten irroittelemme, mutta eihän se kauaa kanna.
Taitaa olla aika tehdä radikaaleja päätöksiä tai sopeutua tilanteeseen.
Onko joku saanut puhallettua tulta hiillokseen tai jopa täysin sammuneeseen suhteeseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa 50v kerhoon

Vierailija
2/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että tuo seksin niukkuus

pitäis ensisiaisesti selvittää, varsinkin koska

miehesi on ollut se aloitteentekijä. Jos

seksiä kaipaava mies ei sitä saa, niin ei hän

kyllä kykene muutenkaan läheinen olemaan.

Laittakaa vaan vaikka makuuhuoneen oveenne

lukitus ja sekstatkaa sen kmmempia miettimättä. Monesti välioveen saa lukituksen

samoin kuin vaikkapa vessan ovessa on :

peiteprikat pois ja lukitussalpa sisäpuolelle.

Teinikin tahtois sellaisen, jos hänellä on oma

huone. Minulla on vaimoni kanssa ollut

samaa harmia. Emme ymmärtäneet toisiamme.

Varsinkaan vaimoni ei ymmärtänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa 50v kerhoon

Tätäkö se on sitten loppuelämä. Vaikka itseltäni ne halut loppuivat ensin, niin selvästikin ne ovat loppuneet myös mieheltäni ja hän ei halua enää mitään läheisyyttä. Itse en sulje muuta läheisyyttä pois ja haluaisin halutakin. Ilman mitään lähellä oloa sille seksille ei tule enää mahdollisuuttakaan ja tuntuukin, että väliimme kasvaa muuri minkä ylittäminen on vaikeampaa ja vaikeampaa.

Vierailija
4/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien ja tuttavien kokemuksien mukaan, harva 50 mies joka on ollut vähällä seksillä puolikymmentä vuotta saa vehkeessä toimimaan kunnolla (no ehkä lääkkeillä vähäksi aikaa:) elikkä jos et käytä sitä niin menetät sen. Naisilla mahdollisuudet ovat paremmat.

Vierailija
5/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puhuko että 50 olis joku loppu! Ei ole. meillä kovasti säpinää ja himoa...vaikka eihän sitä kukaan tietty uskokkaan. Pitää vaan puhaltaa liekkinn ja puhu, riidelläkkin, ja huudettu on! Mutta sitten se seksi on jumalaista. Ja nyt sitä on ollut vuosikaudet jokapäivä. Ei valittaista.

Yrittäkää,puhukaa, rakastelka.. siitä se.

Vierailija
6/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa 50v kerhoon

Tätäkö se on sitten loppuelämä. Vaikka itseltäni ne halut loppuivat ensin, niin selvästikin ne ovat loppuneet myös mieheltäni ja hän ei halua enää mitään läheisyyttä. Itse en sulje muuta läheisyyttä pois ja haluaisin halutakin. Ilman mitään lähellä oloa sille seksille ei tule enää mahdollisuuttakaan ja tuntuukin, että väliimme kasvaa muuri minkä ylittäminen on vaikeampaa ja vaikeampaa.[/

Miehenä en kovin hyvin voi ymmärtää naisen

haluttomuutta, mutta kyllä menettelet

viisaasti, jos tuon puolen saat kuntoon edes

jotenkn. Miehesi ei mahdollisesti ole ollenkaan

niin haluton kuin itse olet arvioinut. Estottomasti vaan kaikki hyväily ja kokeilu

käyttöön. Minunkin vaimoni oletti joskus

minun olevan haluton ja minä myös oletin

samaa hänestä

Vierailija
7/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien ja tuttavien kokemuksien mukaan, harva 50 mies joka on ollut vähällä seksillä puolikymmentä vuotta saa vehkeessä toimimaan kunnolla (no ehkä lääkkeillä vähäksi aikaa:) elikkä jos et käytä sitä niin menetät sen. Naisilla mahdollisuudet ovat paremmat.[/

Jos käsi on ollut kauan paketissa, niin kuntoutusta se tarvitsee. Mutta kyllä sen

toimimaan saa !

Vierailija
8/8 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää puhuko että 50 olis joku loppu! Ei ole. meillä kovasti säpinää ja himoa...vaikka eihän sitä kukaan tietty uskokkaan. Pitää vaan puhaltaa liekkinn ja puhu, riidelläkkin, ja huudettu on! Mutta sitten se seksi on jumalaista. Ja nyt sitä on ollut vuosikaudet jokapäivä. Ei valittaista.

Yrittäkää,puhukaa, rakastelka.. siitä se.

No hei taas, KH.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi