Ärsytti eilen teinijoukko kaupungilla..
Veti ES:sää ja Colaa kaupan pihalla, heitteli sekä potki pulloja, kiljui, huusi, kiroili, tappeli, sylki ja käyttäytyi kuin mitkäkin apinat. Oli hieman häiritsevää koiran kanssa odotella että mies tulee kaupasta, kun pullot vihahtelee ohi ja vittuahomoa ja idioottia huudetaan vieressä. Itse en uskaltanut puuttua, kun olisin vaan saanut haistattelut, kokemusta meinaan on asiasta..
Eihän toi nyt ole normaalia käyttätymistä julkisilla paikoilla, tai siis ylipäätään ollenkaan. Onko tää nyt oikeesti niin että teinit on aina käyttäytynyt noin, vai onko se tämä uusi sukupolvi mikä ei minkäänlaisia käytöstapoja omaa? Toki mekin nuorena riehuttiin, mutta tehtiin se metsässä keskenään, ei aikuisten vieressä viitsinyt kiroilla ja käyttäytyä noin.
Millainenkohan on se sukupolvi kun nuo kyseiset saavat lapsia, yhdistettynä somen riippuvaiseen aikaan.. Oonko ihan nipo kun ärsyttää suurin osa nykyteinineistä kun itsekin olen vasta 28 vuotias.
Kyllä minuakin ärsyttää teinit ja olen 30. Isot teiniporukat on pahimpia, ja koen ne ahdistavina, koska joukossa tyhmyys todellakin tiivistyy eikä koskaan tiedä, päättääkö ne alkaa huutelemaan tai heittelemään jollain tai jotain. Tuntuu, ettei yläasteikäisillä ole järjen hiventä päässä. Eikä vähän vanhemmillakaan aina. Yksittäin tai kaksittain teinit voivat olla ihan järkeviä ja mukavia, mutta kun niitä on iso lauma niin järkevyydestä ja mukavuudesta ei tietoakaan... Ärsyttää myös esim. bussissa, jos sattuu useamman teinin porukka, kuunnella sitä kiljumista ja sättäämistä, mutta yleensä kuljenkin luurit päässä. Hemmetin apinat.