Mitä teet tänään, mitä todennäköisesti kukaan muu palstalainen ei tee?
Kommentit (1230)
Teen Youtubeen videoita Karvainen setämies-nimellä 😁😛😂
873
Olin eläinlääkärin potilaana.
Putsasin pönttöuunin tulipesän ja lätkin tulenkestävää korjauslaastia tiilien koloihin.
Nyt pitää muutama päivä pärjätä pelkällä ilpillä.
Keitin kokonaisen kirjolohen. Jos osaa niin keittämällä tulee järkyn hyvää ja maukasta kalla. Ja koira saa omegaa nahoista
Vierailija kirjoitti:
Mikä eläin mahdollisesti olet??
Karssu Kanala kirjoitti:
Lähden just kylpylään, mutta en todellakaan uimaan. Menen kyttäämään hyvännäköisiä naisia ja nautiskelemaan silmäruuasta, käyn viimeiseksi saunassa vetämässä käteen.
Sit runsas lounas ja päikkäreille. Rentouttavaa
Kuukausi sitten oli sama setti ilman käteenvetoa. Mikä on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeittoa, jossa on lisänä bataattia, laakerinlehteä ja katajanmarjoja. Tuossa se keitto porisee vierellä.
Nam.
Vierailija kirjoitti:
Karssu Kanala kirjoitti:
Lähden just kylpylään, mutta en todellakaan uimaan. Menen kyttäämään hyvännäköisiä naisia ja nautiskelemaan silmäruuasta, käyn viimeiseksi saunassa vetämässä käteen.
Sit runsas lounas ja päikkäreille. RentouttavaaKuukausi sitten oli sama setti ilman käteenvetoa. Mikä on muuttunut?
no-nut november on ohi
Laitoin ulkogrilliin/ grillasin 80 calçot- sipulia. Pitkän pöydän ääreen kokoontui 8 minulle läheistä ihmistä seurustelemaan ja sipuleita syömään. (ulkomailta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä eläin mahdollisesti olet??
Kissa. Löydät kyseisen vastaanoton Youtubesta hakusanoilla Latte ASMR veteriniar.
Viiltelen itseäni. Höpöä tekee ja auttaa masennukseen.
Muutaman minuutin joogalentoa, sanskritiksi aakaasha-gamanam... ROFLOL!
Hieroin lihashuoltovasaran kovalla päällä päätä teholla 5/6.
Oikeasti: unohdin äsken hetkeksi täysin, mikä kuukauden- ja viikonpäivä nyt on, missä minä olen, mitä minun piti tehdä jne.!!! (Kotonani siis olen, nyt kun pääsin tuosta aivoniksahduksesta takas tähän hetkeen)...
Huh, huolestuttavaa! :O :O :(
Menen kohta rakastelemaan vaimoani. Vaimo ei tosin tiedä vielä sitä.
Kiltti mies 41v kirjoitti:
Menen kohta rakastelemaan vaimoani. Vaimo ei tosin tiedä vielä sitä.
Panin jo vaimoasi, tosin sinä et vielä sitä tiedä.
Kävin nahkahousuissa kaupassa ilman alushousuja. M47
Lindex kaupassa on myynnissä keskitysleiri pyjamia. Sairasta. Jysk patjassa kun poistettiin suojavaate niin lainattu keskitysleiri musteella jonkun syntymä ja kuolin aika. Sota ajalta. 40 luvulta. Punainen meri Egyptissä .
Säädä taloyhtiön pesukoneen kanssa. Oma pesukone hajosi lopullisesti kolme viikkoa sitten. Nyt hajosi kämäsen vuokratalon ainut kone. Alkoi tänään laskea kesken pesuohjelman vettä ulos kuin Niagaran putoukset. Ihan sekaisin koko kone. Olen rahaton, yksinasuva, ulosotossa oleva, työtön 63-vuotias nainen. Ei paljon jouluta, sitä enemmän ..tuttaa.
Et taida olla ainoa.