Lähtisittekö mielellänne Fuengirolaan, jos saisitte sieltä työpaikan?
Tungosta tuntuu olevan, Tuomari Nurmio on yllättävämpi tapaus tuolla puoliksi vilunkivillejen seassa
Kommentit (22)
Jos ei olisi puhelinmyyntiä, niin ehkäpä voisin lähteäkin. En loppuelämäksi, mutta vuodeksi tai pariksi.
En, en pitänyt paikasta ollenkaan. Hirveä rysä.
Työtä täytyy sielläkin tehdä ja elättää itsensä, moni kuvittelee että se on pelkkää lomailua ja tulee kohta takaisin roikkumaan Kelan tuelle.
Mitä hommia siellä muuten olisi tarjolla?!
Siellä käyneenä,voisin olla määräajan jos olisi järkevää työtä. Ei mitään puhelintyrkytystä.
Jos voisin tehdä samaa työtä kuin nytkin käyttäen pääasiassa suomen kieltä niin miksipä ei? Ilmasto olisi paljon parempi. Muuten nyt aika se ja sama.
Tuo Pizza on tainnu luoda imperiumin sinne. Paljonkohan velkaa....
Jeti ei sitten mitään mielikuvituksellisempaa keksinyt kuin kebabravintola?
Väliaikaisesti voisin lähteä, jos olisi asiallisen työn lisäksi asiallinen asuinpaikka. Työ pitäisi hoitua joko suomeksi tai englanniksi. En koe olevani sillä lailla lahjakas, että oppisin montaa kieltä hyvin ja käytän aikani mieluummin saksan kertaamiseen kuin espanjan opetteluun.
Mä olen rannikkoespanjaa miettinyt. Sairaus ei kestä enää Suomen talvea. Alkaa sisällä olo jo riittää.
En todellakaan. Fugespugejen paratiisi.
Olen käynyt noissa pikkukylissä, enkä oikein ole niiden ystävä. Matta jos saisin töitä Malagasta, lähtisin oitis.
No kuukaudeksi voisin lähteä lomalle, mutta jos ihan töihin pitäisi mennä niin menisin jonnekin muualle.
Luultavammin lähtisin Sveitsiin, Saksaan tai Norjaan.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Fugespugejen paratiisi.
Voishan sinne lähteä tietysti ryyppäämään. Halpaa juomaa ja lämmin ilmasto. Hyvä!
Olen eläkkeellä, niin toimeentulon takia ei tarvis jäädä Suomeen.
Mutta. En tykkää espanjalaisesta mentaliteetista. Olen asunut pitkään itäisellä Välimerellä, ja tykkäsin sikäläisestä kulttuurista/ihmistyypistä enemmän. Mutta siellä oli huomattavasti kalliimpaa; ei 400€:lla saisi kuin rupuisen yksiön vuokralle. En tiennyt, että Aurinkorannikolla on noin halpaa.
Ehkä Portugali olisi enemmän mun makuun. Tai vaikka Etelä-Ranska. Mutta siellä hinnat karkaavat...
Aurinkorannikko ei ole yhtä kuin Fuengirola. Itse en Fuengirolaan välttämättä muuttaisi siellä asuvien suomalaisten vuoksi, mutta esim Benalmadena kelpaisi oikein hyvin.
Ilmasto on ihana!
En. Ei ole kiinnostusta tuon tapaisiin kaupunkeihin.