Kävin Stockalla, ostin vaatteita 2043 eurolla. Kysyttävää?
Kommentit (124)
Teetkö useinkin tämän suuruisia vaateostoksia?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:43"]
Miten sulla on varaa? Mitä teet työksesi?
[/quote]
Varallisuuden, jonka perin keväällä, osingoilla. Omat ansioni ovat n 2000e/kk käteen.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:45"]
Oletko suomalainen? Olivatko itse ansaitsemiasi rahoja?
[/quote]
Olen kyllä, joo. Eivät olleet itse ansaitsemiani.
kuinka usein ostat vaatteita?
kiva että kulutat, mutta samalla vois käydä laittamassa jonkun sopivaksi katsomasi summan esim. punaiselle ristille.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:43"]
Miten sulla on varaa? Mitä teet työksesi?
[/quote]
Varallisuuden, jonka perin keväällä, osingoilla. Omat ansioni ovat n 2000e/kk käteen.
[/quote]
paljon sait osinkoja? ja paljonko on sitä osakevarallisuutta takana? pitäisköhän alkaa sijoittamaan ;)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:45"]
Miltä tuntuu?
[/quote]
Oon kyllä iloinen, mies on kulkenut rytkyissä jo pari vuotta ja itse en ole kunnolla kesävaatetta enkä juhlavaatetta ostanut pariin vuoteen. Aina jotain ihan pientä kerrallaan.
No oliko kiva leikkiä päivä rikasta?
mitä myyjä sanoi, kun maksoit? saitko jotain extraa, tms`? miten muut asiakkaat suhtautuivat?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:46"]
Miksi niin paljon?
[/quote]
Ei oltu tosiaan ostettu oikein mitään piiiitkään aikaan. Meillä oli aika pukeutumisneuvojalle, että saatiin samantien sopivat koot ilman hakemista ja yhteensopivia yhdistelmiä. Aikaa säästääkseni tein pitkähkön ajan vaateostookset kerralla.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:46"]
Miksi niin paljon?
[/quote]
Ei oltu tosiaan ostettu oikein mitään piiiitkään aikaan. Meillä oli aika pukeutumisneuvojalle, että saatiin samantien sopivat koot ilman hakemista ja yhteensopivia yhdistelmiä. Aikaa säästääkseni tein pitkähkön ajan vaateostookset kerralla.
[/quote]
mitä aiot tehdä sillä ajalla, jonka säästit?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:47"]
Eikö pelota että lihot tai laihdut ja vaatteet ei sovikaan enää?
[/quote]
No ei, viimeksi kun kävin niin kävikin niin, että laihdutin käynnin jälkeen 8 kiloa, mutta vain vöitä peliin niin olen voinut käyttää niitäkin vaatteita ihan hienosti. Toki toisin päin olisi vaikeampaa, eli jos lihoisin, mutta olen nyt ollut tämän painoinen sen laihdutuksen jälkeen jo 3 vuotta.
Ihan oikeastiko löytyi yhdellä reissulla noin paljon just mieleistä? Kaksi takkiakin. Mä olen etsinyt kevät/kesätakkia ja pellavaneuletta jo pari vuotta löytämättä niitä. Tai pellavaneuleen löysin, mutta se piti palauttaa kauppaan kun nuhjaantui heti.
Oon kyllä muutenkin tosi tarkka vaatteistani.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:49"]
No aika halpoja vaatteita ostit kun noin paljon sait parilla tonnilla. Olisit ostanut vähemmän ja aatsannut laatuun, on ekologista eikä vaan egologista.
[/quote]
Mitkä ois laatumerkkejä? Miehellä kuluu kaikki vaatteet hirveetä kyytiä.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:51"]
Ostitko visalla vai käteisellä?
[/quote]
Master Cardilla, mies oli mukana ja mun kortilla maksettiin.
Oletko varma, ettei sinulla ole mania päällä?
Miksi teit avauksen aiheesta av-palstalle? Entä paljonko tosiaan osakesalkun koko ja osinkojen määrä?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:50"]
Miks just Stocka?
[/quote]
Isoin syy se pukeutumisneuvojan palvelu :)
Oliko mies mukana ja kumman kortilla maksettiin?