Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Stockalla, ostin vaatteita 2043 eurolla. Kysyttävää?

Vierailija
04.06.2015 |

Tänään kävin.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin viime kesänä pukeutumisneuvojalla ensimmäistä kertaa elämässäni. Olen ollut pitkään työtön ja oli pitkästä aikaa tulossa haastattelu eikä minulla ollut oikein mitään haastatteluun sopivaa siistiä vaatetta. Pukeutumisneuvoja löysi minulle vaatteita, joita en olisi itse tullut edes kokeilleeksi ja suurimpaan osaan ostoksista olen ollut tosi tyytyväinen. Rahaa tähän harjoitukseen paloi noin 800€. Edelleenkin olen työtön, mutta nyt minulla on sentään siistejä vaatteita, joilla mennä juhliin. 

Tuo osakesalkku on oikeasti hyvä juttu. Me saatiin miehen kanssa yhteensä noin 5000€ osinkoja tänä keväänä ja kyllä niistä iso apu on kesän menoihin ja loput menee asuntolainaan. Osakesalkku on pitkälti asuntolainalla rahoitettu ja me maksetaan sitä lainaa pois niin kuin mitä tahansa asuntolainaa. Mutta on kiva, kun voi aina keväällä miettiä, tekisikö vähän suuremman lyhennyksen vai tarviiko kotiin ostaa jotain isompaa tai olisko aika vaihtaa autoa.

Vierailija
82/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä firmojen osakkeiden osingoilla mälläsit? Onko ko. firmoista heitetty paljonkin suomalaisia ulos viime vuosina? Onko niissä ollut työpaikkakiusaamista, seksuaalista häirintää tms? Entä onko toimivaa johtoa palkittu stay-bonuksilla tai kohtuuttomilla muilla palkkioilla työntekijöiden kustannuksilla?

Ovatko suomalaisomistuksessa? Onko Talvivaaraa salkussa? Entä muita lääväfirmoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaa haaveillu samasta, onko antaa jotain toimintasuunnitelmaa noin suuren määrän ostamiselle. Hirveesti kasseja kannettavana! Ja niistä merkeistä en tiiä mitään, mut tyylikkyydestä haaveilen.

Vierailija
84/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:04"]

Mitä sulta puuttuu, kun kaipaat nostatusta tuntemattomilta ostoksillasi?

[/quote]

Eiköhän tässä ollut pointtina, että pitkään on eletty niukasti ja nyt vihdoin oli varaa ostaa vaatteita niiden vanhojen lumppujen tilalle eikä tarvitse juhlissakaan enää hävetä. Kaikista suurin ilo shoppailusta tulee silloin, kun ne ostokset tulee todelliseen tarpeeseen! Uskon hyvin, että ap halusi jakaa tämän ilon kanssamme eikä sen kummempaa.

Vierailija
85/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on luotu liikkumaan. Hyvä.

Vierailija
86/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko maksaa enemmän kuin on pakko? Tokmannilta olisit saanut vastaavat 400 eurolla. Sitä voi sitten vanha harmitella.

Vierailija
87/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:05"]

Kuitin loppusumma todisteeksi tai ei oo tapahtunu

[/quote]

En ehkä osaa laittaa kuvaa. Voin yrittää. Mikä rivi Aijaa.comissa pitää valita? Html, vai Foorumi 1,2 tai 3?

ap

Vierailija
88/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
89/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyköhän nyt mitään, äsken ei tullut kuin tyhjää. (Viesti 89 on mun) Ja jos linkki on, niin mitä siellä mahtaa näkyä, en tosiaan osaa sit ladata kuvaa, jos nää ei onnistu. ap

http://aijaa.com/21gC3L

Vierailija
90/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:23"]

Kannattiko maksaa enemmän kuin on pakko? Tokmannilta olisit saanut vastaavat 400 eurolla. Sitä voi sitten vanha harmitella.

[/quote]

Siellä ei ole pukeutumisneuvojaa. Muuten vois arkipukeutumiseen harkitakin. ap

Vierailija
91/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:12"]

Minkä firmojen osakkeiden osingoilla mälläsit? Onko ko. firmoista heitetty paljonkin suomalaisia ulos viime vuosina? Onko niissä ollut työpaikkakiusaamista, seksuaalista häirintää tms? Entä onko toimivaa johtoa palkittu stay-bonuksilla tai kohtuuttomilla muilla palkkioilla työntekijöiden kustannuksilla?

Ovatko suomalaisomistuksessa? Onko Talvivaaraa salkussa? Entä muita lääväfirmoja?

[/quote]

UPM, Fortum, Huhtamäki ja Wärtsilä

Vierailija
92/124 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:13"]

salaa haaveillu samasta, onko antaa jotain toimintasuunnitelmaa noin suuren määrän ostamiselle. Hirveesti kasseja kannettavana! Ja niistä merkeistä en tiiä mitään, mut tyylikkyydestä haaveilen.

[/quote]

No kassit oli painavia, onneksi oli mies mukana, hehe. Ja auto. Hissillä parkkihalliin, tossa kun on se pukeutumisneuvoja niin on se helppoa, kun mitään ei tarvitse kanniskella kuin vasta lopuksi :)

Vierailija
93/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:49"]

No aika halpoja vaatteita ostit kun noin paljon sait parilla tonnilla. Olisit ostanut vähemmän ja aatsannut laatuun, on ekologista eikä vaan egologista.

[/quote]

Äh, en jaksa nähdä vaivaa kun ne kestää saman kun Kiinalaatu.. 

Vierailija
94/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:47"]

Miten voi yhdestä kaupasta löytää noin paljon ostettavaa? Mä kävin just etsimässä vaatteita uuteen työhön ja lähdin yhden neuletakin kanssa kotiin. En löytänyt mitään muuta sopivaa, kaikissa oli joku vika minun mielestä. Päädyin ostamaan netistä laajemmista valikoimista ja niistäkin lopulta palautin lähes puolet, kun ei livenä ollutkaan yhtään niin kiva.

[/quote]

Onhan Stockalla tarjolla paljon merkkejä.

Ihan hyvää laatua aloittajan vaatteet ovat. Joillakin on lähes obsessio tulla kertomaan, että jonkun toisen valinnat ovat huonoja. Vaatteissa kannattaa hieman miettiä, mikä on järkevä hinta-laatusuhde. Kalliissa merkkivaatteissa maksaa myös nimi, joten esim. kankaan laatu ei ehkä ole paljon sen kummempi kuin halvemmassakaan tai ei ainakaan niin paljon kuin hintaero antaa olettaa. Samoin ompelun laatu on nykyisin hyvää halvemmissakin vaatteissa. Tietty sitten kun mennään takkiosastolle yms. alkaa laatu näkyä enemmänkin. Minun mielestäni.

Vierailija
95/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vipata tonnin, niin saisin tän kuun laskut maksettua?

Vierailija
96/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mainostaa Stokkan pukeutumisneuvoja av-palstalla.: )

Vierailija
97/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja en mä merkkejä sieltä lähtenyt ostamaan. Jos menee Stokkalle pukeutumisneuvojalle niin hiukan noloa tutkia, että minkäs merkkisiä vaatteita sä nyt tähän toitkaan. Toi on kiva, aaai, mut se on tuota merkkiä, no emmä sit otakaan... Enkä kuitenkaan näillä tuloilla ala ostamaan enää yhtään tuon kalliimpaa. Ihan sopivia minustakin. Minusta ei edes Tommy Hilfiger, Gerry Weber tai edes Marco Polo ole mitään edullisia merkkejä todellakaan. Mutta joskus voi satsata niihinkin. En kuitenkaan tiedä mitään erityisen kestäviä merkkejä, toki jos jollain on vinkkiä niin kertokaa ihmeessä! Varsinkin miesten vaatteista.

ap

Vierailija
98/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 00:09"]

Voisitko vipata tonnin, niin saisin tän kuun laskut maksettua?

[/quote]

Nyt mä oon p.a! Sori! :D

ap

Vierailija
99/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laskea, kuinka monta kertaa ap on maininnut (mainostanut) Stokkan pukeutumisneuvonnan.

Vierailija
100/124 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:23"]

[/quote]

Ai niitä tätivaatteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän