Kävin Stockalla, ostin vaatteita 2043 eurolla. Kysyttävää?
Kommentit (124)
Maksoitko ostoksesi lahjakortilla, jonka sait Stockalta hyvityksenä siitä, että lapsesi jäi ilman Hullujen Päivien ilmapalloa?
Toi pukeutumisneuvoja on oikeasti hyvä ratkaisu ainakin minun kaltaiselleni tavikselle, joka ei seuraa muotia ja jolla ei ole sellaista hioutunutta tyyliä. Ja kun vielä inhoaa shoppausta, niin kyllä siinä myyjän apu on tarpeen, että selviää ilman hermoromahdusta. Tyylikonsultit on sitten niille, joilla on jo vähän enemmän rahaa. Tyylikonsultin kanssa juostaan kaupasta toiseen, en minä sellaisestakaan välittäisi.
Myyjästä oli suuri apu ihan alusvaateostoksillakin. Tyttäreni liivivarasto meni uusiksi, kun netistä ostetuissa Espritin liiveissä ei ollut säätövaraa ja menimme sitten aivan uunoina liiviosastolle selvittämään, mikä hänen kokonsa oli. Myyjästä oli ihan uskomaton apu siellä viidakossa, kun piti ensimmäiseksi selvittää mikä tytön oikea koko oli. Sen jälkeen myyjä osasi jo kertoa millä merkeillä on kyseistä kokoa tarjolla ja millä merkillä joku toinen koko voisi myös käydä. Emme olisi mitenkään selvinneet siitä urakasta selväjärkisinä ilman myyjän apua, mutta myyjän avustuksella saimme siedettävällä vaivalla ostettua seitsemät liivit. Shoppailua inhoamme molemmat, joten halusimme asian kerralla kuntoon.
Ja tämä ihan Sokoksella. Ei tarvitse olla edes niin hieno ihminen, että uskaltaisi mennä Stockmannille.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:54"]
kuinka usein ostat vaatteita?
kiva että kulutat, mutta samalla vois käydä laittamassa jonkun sopivaksi katsomasi summan esim. punaiselle ristille.
[/quote]
Voi olla että kuluttamalla menee parempaan kohteeseen...ku jollekin n..ikuninkaalle.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 01:31"]
Mainostat liikaa Stokkaa, paistaa läpi.
[/quote]
En mainosta, olen vain yli-innokas (huomionhakuinen?) vastaaja av:n keskiarvoon nähden. Että vituttaa suoraan sanoen nämä valehtelijaksi leimaajat. Mutta tämä on netti, mistäs kukaan voi tietää, niin sitten pitää tosi näppärästi kaikkea EPÄILLÄ. Taidan lopettaa kommentoinnin osaltani TÄHÄN, asiahan tuli toki jo käsiteltyä.
ap