Vanhemmat vaativat että maksan itse työpäivän eväät!!
Siis oon 20 ja asun vanhemmilla.. Syksyllä opiskelee ja nyt lukion jälkeen teen töitä minimipalkalla eli jotain 1600e/kk.. Ihan hirveän pieni palkka ja sitte mun pitäs vielä maksaa jotai ruokiaki :(
Kommentit (49)
Hyvinhän sulla jää säästöön vaikka eväät ostasit, jos asumisesta ei mitään veloteta. Ite joutunu tosta palkasta maksaan asumiskulut, ruuat, kaikki mihin ny rahaa menee.
Oikeestaan ihan hyvä itsenäistymisriitti, se kun varmaan on edessä...
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:58"]
Harvinaisen huono provo. Miksi et keksinyt parempaa?
[/quote]
:DDDD
Älä ikinä suostu tollaseen!!!Kato siipeilet sielä vanhemmillas nyt niin kauan kun mahdollista ja ostat asunnot ja bemarit niin ei tarvi tulevaisuudessa huolehtia mistään!!!Hyvä sinä,pidä toi!!!
Yhden kaverin vanhemmat halusi että se maksaa vuokraa sen ajan kun se oli kesän töissä opiskeluaikana. Aika äkkiä se muuttikin sieltä opiskelija-asuntoon :)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:46"]
Siis oon 20 ja asun vanhemmilla.. Syksyllä opiskelee ja nyt lukion jälkeen teen töitä minimipalkalla eli jotain 1600e/kk.. Ihan hirveän pieni palkka ja sitte mun pitäs vielä maksaa jotai ruokiaki :(
[/quote]Mitä muuta joudut palkastasi maksamaan?
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 20:46"]
[/quote]Mitä muuta joudut palkastasi maksamaan?
[/quote]
Siis no kaikki omat etelänmatkatkin ainakin puoliksi. Edes baariin ei vanhemmat anna rahaa. Autonkin polttoaineista faija valitti että käytän viikossa sen auton tankillisen dieseliä työmatkoilla :D huoh mitä nipottajia..
ap
Sun elättäminen on loppunut jo pari vuotta sitten. Kasva jo aikuiseksi.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 21:09"]
Yhden kaverin vanhemmat halusi että se maksaa vuokraa sen ajan kun se oli kesän töissä opiskeluaikana. Aika äkkiä se muuttikin sieltä opiskelija-asuntoon :)
[/quote]
Se tais olla vanhempien tavoitekin ;)
Etelänmatkat ja baari jätetään väliin, jos rahaa ei ole. Auton polttoaineet työmatkoilla suosittelisin maksamaan itse. Olet jo 20-v, minkä ikäiseksi ajattelit vanhempiesi sinua elättävän?
Nyyh.