Olen kyllästynyt kaikkeen
Vihaan omaa työtäni ja olen alkanut tajuamaan, että opiskelin 7 vuotta alaa joka ei edes kiinnosta. Nyt on liian myöhäistä enää tehdä asialle mitään enkä edes tiedä mikä ala minua kiinnostaisi. Olen lopettanut harrastukseni, koska nekään eivät enää innostaneet. Vihaan omaa pientä kämppääni ja tulen täällä hulluksi. Sukulaisiin ja kavereihin en ole enää yhteydessä.
N29
Kommentit (6)
Ei vaan sinun biologinen kellosi on alkanut tikittämään, mutta et ole valmis ajattelemaan asiaa (vieläkään) niin nyt sitten kohdistat ahdituksesi kaikkiin muihin elämän osa-alueisiin. Menikö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinun biologinen kellosi on alkanut tikittämään, mutta et ole valmis ajattelemaan asiaa (vieläkään) niin nyt sitten kohdistat ahdituksesi kaikkiin muihin elämän osa-alueisiin. Menikö oikein?
Tosi väsynyt kommentti, hohhoijaa.
Mä rakastan mun alaa, mutten ehkä työllisty tai edes valmistu. Silti olen niin hiton kyllästynyt, koska kilpajuoksu pilaa kaiken. Muut ihmiset voisivat myös pitää läpinsä kiinni minun asioistani. Ura ei enää kiinnosta. Kunhan saisi koulun loppuun ja sitten jonkin työn. Yrittäisin pitää mahdollisimman paljon vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan mun alaa, mutten ehkä työllisty tai edes valmistu. Silti olen niin hiton kyllästynyt, koska kilpajuoksu pilaa kaiken. Muut ihmiset voisivat myös pitää läpinsä kiinni minun asioistani. Ura ei enää kiinnosta. Kunhan saisi koulun loppuun ja sitten jonkin työn. Yrittäisin pitää mahdollisimman paljon vapaa-aikaa.
Pitääkö valmistua jotta saa alan töitä? Aina?
Koen samoin, mutta voisin olla äitisi, sulla on aikaa ja mahkuja vaikka mihin.