Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA marraskuussa 2015 -uusi-

04.06.2015 |

Heippa, ajattelin aloittaa uuden ketjun kun aikaisempi ilmeisesti täyttyi. Eli jos et mehtunut mukaan niin laita tänne viestiä, niin aloitetaan kokonaan uusi ketju. Itse olen 28- vuotias ja odotan esikoistani. Laskettu aika on 7.11. Tulkaa kaikki ihmeessä mukaan! :)

Kommentit (46)

41/46 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yx marraskuinen odottaja, la 6.11. Viidettä muksua odotan, aikaisemmat vuosimallia 2004, 2006 ja kaksoset 2009. Töissä istun ja ihmettelen, miten nämä kaikki osaakin monottaa just virtsarakkoon :D

Fb-ryhmä kiinnostaa täälläkin :)

42/46 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimmekohan me jotka emme ole mahtuneet tuonne Fb-ryhmään mukaan (tai minulle ainenkaan kukaan ei ole vastannut mitään?) vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia sitten täällä?

Kohtahan se H-hetki jo lähenee meillä kaikilla :)

Joko Seepras olet käynyt tarkastuksessa, selvisikö mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/46 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä... Ensi viikon perjantaina olisi aika... Voi kun kaikki vain olisi ihan normaalisti...

Vauva on ainakin tosi aktiivinen joka päivä, koirakin on jo saanut osansa siitä potkimisesta kun hän yrittää aina sohvalla ollessa nukkua pää mun mahan päällä :D

44/46 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koira parkaa! :D 

Meillä mies yrittää kuulostella vauvvelia masun päältä ja vauvveli monottaa menemään minkä kerkiää (:

45/46 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussan marraskuun keskusteluissa ohjeet miten liittyä ihan uuteen facebook-ryhmään :)

46/46 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nyt vasta lueskelin ja löysin marraskuun keskusteluja. Itsellä la 30.11. Ja raskaus mennyt hyvin tähän mennessä. Maha kasvaa ja tuleva pienokainen jo kovasti tekee potkuharjoituksia!
Kiinnostaisi myös tuo fb-ryhmä, pääseekö sinne vielä mukaan ja onko muut päässeet tähän uuteen ryhmään?