LA marraskuussa 2015 -uusi-
Heippa, ajattelin aloittaa uuden ketjun kun aikaisempi ilmeisesti täyttyi. Eli jos et mehtunut mukaan niin laita tänne viestiä, niin aloitetaan kokonaan uusi ketju. Itse olen 28- vuotias ja odotan esikoistani. Laskettu aika on 7.11. Tulkaa kaikki ihmeessä mukaan! :)
Kommentit (46)
Mäkin aloin miettimään, että täällä ei näköjään edes ole sellaista mahdollisuutta, tai en itsekkään löytänyt. Pyytäkää mua fb:ssä kaveriks nimellä Noora Johanna, tein uuden profiilin niin lisäillään sitten sitä kautta! :)
Löytyy monta Noora Johannaa... ootkohan tuo jolla ei ole kuvaa eikä näy mitään tietoja?
Toi ryhmä kuulostais tosi kivalle, täällä olis lasketu aika 18.11 :) Laitoin pyynnön tuolle Noora Johannalle kellä ei näkyny kuvaa, toivottavasti on oikea! :)
Kyllä mulla kuva on, vaaleat hiukset kuvassa! :)
Heipparallaa! Kerkesin kävästä edellisessä ketjussa huutamassa et haluan face-ryhmään ja sit oonkin jumittanu siellä hölisemässä ja nyt kun tulin pitkästä aikaa tännekin kurkkaamaan niin jee uus ketju! Jos vähän aktivoituis täälläkin...
Eli 24-vuotias esikoista odottava, la 16.11., nainen ja asustellaan ton kakslahkeisen kanssa Tampereella, miä oon kotosin Kotkasta ja se Härmästä ja just eilen todettiin et vaikka ollaan tääl kaks vuotta asuttu ni ei vieläkä mielletä itteämme tamperelaisiks :D
Kaks ultraa jo takana, eka ihan vaan että selvitettiin viikot kun oli ollut niin epäsäännölliset vuodot ja toka sitten perus nt-ultra, ru on 3.7. ja menee hermo kun ei malttais oottaa! Kattelen jo hirveesti vaunuja, hoitopöytiä ja kaikkee muuta, mut ei vielä viiti ostaa mitään ku haluisin kuitenki sitä sukupuoleen viittaavaa väriä ainaki vaunuihin ja muutetaan tässä kuussa niin ennenkuin päästään sinne kalusteiden ja tavaroiden kanssa niin ei viitsi vielä ostella mitään vauvakalusteita ennenkuin näkee mitä kaikkea sinne huoneeseen oikein mahtuu ja tarvitsee.
Hihii, hauskaa odotusta kaikille! :)
[quote author="papu87" time="09.06.2015 klo 13:29"]Kyllä mulla kuva on, vaaleat hiukset kuvassa! :)
[/quote][quote author="papu87" time="09.06.2015 klo 13:29"]Kyllä mulla kuva on, vaaleat hiukset kuvassa! :)
[/quote]
näitäkin löytyi muutama, mutta katsotaan tuliko oikealle ihmiselle :)
Täältä myös pyyntö laitettu, toivottavasti meni oikealle henkilölle :)
täällä olis LA 13.11 :)!
FB-ryhmä kiinnostais muakin!
Pyyntö lähetetty, toivottavasti on oikea henkilö :D
Moikka! Laitoin myös Noora Johannalle facessa viestiä ja kaveripyynnön päästäkseni ryhmään, toivottavasti meni oikealle! täällä LA 14.11 :)
Hei, minuakin kiinnostaisi ja kuka facessa on oikea Noora Johanna? :)
Mun viestejä ei ainakaan ole edes luettu eikä kaveripyyntöön vastattu. Mutta oli ainoa löytämäni vaalea hiuksinen noora johanna :/
Täällä kans yks tuleva mamma lisää ! LA 1.11. :)
Haluisin kans päästä sinne fb-ryhmäään. Mut löysin ainaki kaks vaaleetukkasta noora johannaa.. kumpikohan papu87 mahat olla ? :)
Heippa, mahtuisko vielä mukaan? :) Facebook-ryhmäkin kiinnostais kovasti :) Olen 28v, Turusta ja odotellaan tässä meidän toista lasta <3 Esikoistyttö on 3,5v ja kovasti hänkin jo vauvaa odottaa saapuvaksi. Rakenneultrassa olin tuossa viime viikolla ja tyttöä kovasti lupaili :) Sukupuolella ei oikeasti ollut mitään merkitystä, mutta meille se jotenkin konkretisoi raskautta. Niin ja LA on 6.11 :)
Moi. Minä kirjoitan nyt tähänkin ketjuun. Kerkesin edelliseen esitellä itseni, liityin face ryhmäänkin mutta se paisui niin isoksi että tiputtauduin siitä pois. Minulla ikää 34, lapset 15v ja 9kk. Laskettuaika 25.11 j kirjoittelen Jyväskylästä. Yritän laittaa pyyntöä fb ryhmään.
Mites onko facebookryhmään vielä mahdollisuutta päästä?
Me käytiin rakenneultrassa maanantaina. Sikiö voi hyvin ja oli tosi aktiivinen. Tytöksi hoitaja kovasti epäili :) Pientä huolta nyt vain aiheuttaa se että hoitaja löysi suolistosta n. 1,5cm kokoisen tummankohdan. Tämän takia käytiin vielä eilen lääkärin vastaanotolla tarkistuttamassa se. Lääkärin mielestä näytti ihan normaalilta, että hänen mielestään olisi vain nestettä siellä suolistossa. Itseä vain jäi mietityttämään että jos se neste oli siinä jo maanantaina ja edelleen torstaina niin voiko olla normaalia... Lääkäri kyllä vakuutteli ettei mitään aihetta huoleen ole. Saatiin vielä uusi tarkistusaika kuukauden päähän.
Muuten täällä on voitu oikein hyvin. Kovin on eläväinen kaveri masussa, tuntuu ettei muuta teekkään kuin potki mua :D
Hei, pääsisikö ryhmään vielä ja miten onnistuu? Meillä laskettu aika 6.11, esikoinen on 2,5v. Tampereella asutaan =)
Tota, haluan kyllä ryhmään mukaan mutta miten saan laitettua yksityisviestin papulle??