Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihdevuosi-ikäinen:kenen kanssa voit puhua vaihdevuosista?

Vierailija
30.01.2022 |

Tyttöresi,äitisi,siskosi,ystäväsi? Vai puhutko kenenkään kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ystävien kanssa, jotka ovat samassa tilanteessa. 

Vierailija
2/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni.

En mä paljon edes halua puhua. Oireet on olleet sen verran vähäisiä. Hikoiluttaminen meni noin vuodessa ohi eikä se ollut kovin kummosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puhumista siinä on?

Vierailija
4/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot ja ystävät. Äitiä ei enää ole.

Vierailija
5/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin kanssa tuli viimeksi juteltua aiheesta. 

Vierailija
6/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, aikuisten lasten, ystävän, muutamien työkavereiden ja serkun kanssa

Vierailija
7/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olevien naisten kanssa on tullut juteltua. Ei se kuitenkaan ole mikään jokapäiväinen puheenaihe.

Vierailija
8/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä puhumista siinä on?

No ihan vaan kokemuksista ja onko mitään vihjeitä oireiden helpottamiseen muuten kuin lääkkeillä. Kaverilla auttoi paljon, kun jätti kahvin, alkoholin, sokerin ja vehnän pois. Itse teen nyt ihan samoin. 

Vierailija
9/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puhumista siinä on?

No ihan vaan kokemuksista ja onko mitään vihjeitä oireiden helpottamiseen muuten kuin lääkkeillä. Kaverilla auttoi paljon, kun jätti kahvin, alkoholin, sokerin ja vehnän pois. Itse teen nyt ihan samoin. 

Ne ongelmat eivät sitten ole johtuneet vaihdevuosista vaan noiden aineiden käytöstä. Kukapa ei hyötyisi alkoholin ja sokerin poisjättämisestä.

Vierailija
10/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puhumista siinä on?

Ne ongelmat eivät sitten ole johtuneet vaihdevuosista vaan noiden aineiden käytöstä. Kukapa ei hyötyisi alkoholin ja sokerin poisjättämisestä.

No kyllähän ruokavalio vaikuttaa paljon hormonitoimintaan, joten miksi noiden aineiden pois jättäminen ei helpottaisi vaihdevuosioireita? 

Vierailija
11/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puhumista siinä on?

Mulla loppui hikoilut samantien, kun jätin kahvin ja alkoholin pois. Erityisesti kahvi hikoilutti paljon, kun sitä tuli juotua päivittäin. 

Vierailija
12/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puhumista siinä on?

No miksi niitä ongelmia ei ollut ennen vaihdevuosia, kun ihan samalla tavalla niitä käytettiin ennenkin. Tosi asia oli, että ne pahensi vaihdevuosioireita. 

Vierailija
13/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu kenenkään kanssa. Ei minulla ole mitään oireita. Sitten kun oireita joskus tulee, lupaan avautua ihan vaan teille, rakkaat kanssapalstailijat.

Vierailija
14/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa ruoditaan ihan kaikki terveysasiat. No millaiset labratulokset sulla oli tällä kertaa ja käydään yksitellen kaikki tulokset läpi. Täytyy sanoa, että on meilläkin huvimme. 

Vierailija
15/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minulla ole ketään. Enolle olen kyllä jotain maininnut.

Vierailija
16/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien samanikäisten tai vanhempien naisten kanssa. Mm työkavereiden.

Vierailija
17/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa vaan, vaikka poikani.

Vierailija
18/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa ole mitään puhumista, ennen vanhaan tekivät tuostakin naisille ison ongelman. Jos oireita tulee käy lääkärillä keskustelemassa ja neuvottelee kunka niitä voisi helpottaa.