Saitko haluamasi kaltaisen miehen?
Vai jouduitko tinkimään jpstain?
Kommentit (32)
Jos en saa haluamani kaltaista miestä, niin en halua miestä ollenkaan.
Joo. On luotettava, hyvä ihminen. Ei lyö eikä ryyppää ja raha-asiat kunnossa.
En fyysisesti kokoistani. Muuten parhaan mihin rahkeet riitti. Olisi vaan pitänyt mennä sinne yliopistoon.. Oma moka.
Ei ollut mitään kauhean konkreettisia ennakkomääritelmiä. Haussa oli ikäiseni, siisti, rento, mukava, perushyvä kunto, sopusuhtainen olemus, ei kiihkoilija. Loput oli kiinni kemioista. Löysin oikein hyvän!
Sain. On kiltti ja huomaavainen sekä iloinen. Yhdessä on tosi hauskaa, ja haluamme elämältä samoja asioita.
Mulle miehiä riittäis, mutta en oo saanut sellaista jonka olen halunnut. Niinpä olen varmaan yksin!
Sain sellaisen kuin silloin halusin. Nyt monta vuotta yhdessä, joitain asioita muuttaisin ja joitain olen saanut "kaupan päälle".
Ei naisen kuulukkaan koskaan olla tyytyväinen. Olette kehittyneet perheyksikön eteenpäinvieväksi voimaksi ja motivoimaan miestä parempiin saavutuksiin ja turvaamaan lasten tulevaisuuden. Veikkaisin, että tässä on yksi syy sille, että pohjois euroopan ja afrikan kehitys on ollut erilaista. Täällä miehet nipotetaan töihin. Afrikassa paikoittain naiset tekevät kaikki työt ja ovat alistetussa asemassa. Että ei nyt menisi rasistiseksi, niin sanotaan vaikka, että afrikkalaiset naiset ovat liian kilttejä.
En. Oon liian kiltti, ujo ja arka sekä epäsosiaalinen saadakseni itseni vastakohdan.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:13"] Minä sain <3 En voisi kuvitella parempaa aviomiestä tai isää :) [/quote] Toivottavasti saat myös esim. syövän. [/quote] Miksi? Miksi toivot pahaa?
[/quote]
Siksi että kaikki ansaitsee sekä hyvää että pahaa.
[/quote]
No miksi luulet, ettei hyvän miehen löytänyt nainen olisi kokenut myös jotain (ehkä jopa paljonkin) jotain pahaa?