Sara Chafakilla ollut 68 lentoa vuodessa!
Vuonna 2019 Sara lentänyt 68 kertaa. Tämä tarkoittaa n. 5-6 kertaa kuukaudessa. Siis useammin kuin kerran viikossa. Itse en kyllä jaksaisi joka viikko istua lentokoneessa! hui!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/426cf746-aa76-478a-a54c-4a6555…
Kommentit (34)
Varmaan käy näissä mallikuvauksissa Dubaissa ja muualla. Työtänsä vaan tekee.
Ja tänä vuonna "vain" 6 kertaa. Sekin on jo kahden kuukauden välein. Nää luxus ihmiset kuluttaa luonnonvaroja varmaan enemmän kuin 10.000 afrikkalaista.
Siis tuohan on vuonna 2019 vaan matkustanut viikon välein paikasta toiseen.
Töitä? Mitä töitä? IG-kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen ilmastoteko!
Mummon puilla lämmitettävä pihasauna on kuitenkin se isompi ongelma.
Mahtaa olla raskasta. Itse matkustin lentokoneella ennen coronaa, ehkä kerran vuodessa. Se odotus ja jonotus ja lentokoneella matkustaminen. huh. Ehkä lentää jollain yksityiskoneilla.
Sara kertoi, että hän säästää ilmastoa, koska muuten ne koneet lentäisi kumminkin vaajaa kuormattuna.
Meinaatteko, että lentoyhtiöt olisivat peruneet ko. lennot, jos Sara ei olisi ostanut lentoa itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen ilmastoteko!
Mummon puilla lämmitettävä pihasauna on kuitenkin se isompi ongelma.
Viis mummojen peseytymisestä, kunhan Sara saa lentää! Lentäminen on sentään Saran oikeus! Ei saunaa, ei lämpöä, vaan saasteosuudet on kohdennettava lentomatkoihin! Kyllä mummot ilman pesuja pärjäävät, hehän ovat tottuneet koviin oloihin jo nuorena.
Missikaunotar ja somevaikuttaja Sara Chafakin ansiotulot vuonna 2019 olivat 18 859 euroa.
Määkin tienaan enemmän, vaikka olen laitoshuoltaja.
Sehän on jokaisen nettihoron bisnesmalli: käydä kuvaamassa tissejään ja percettään eri puolilla maapalloa.
Varsinainen ilmastoteko!