Sara Chafakilla ollut 68 lentoa vuodessa!
Vuonna 2019 Sara lentänyt 68 kertaa. Tämä tarkoittaa n. 5-6 kertaa kuukaudessa. Siis useammin kuin kerran viikossa. Itse en kyllä jaksaisi joka viikko istua lentokoneessa! hui!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/426cf746-aa76-478a-a54c-4a6555…
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Missikaunotar ja somevaikuttaja Sara Chafakin ansiotulot vuonna 2019 olivat 18 859 euroa.
Määkin tienaan enemmän, vaikka olen laitoshuoltaja.
Niitä Dubain tuloja ei ehkä ole ilmoitettu verottajalle.
Tuntuu ihan käsittämättömältä, että joku haluaa lennellä noin paljon. Itse olen miettinyt sitä, että onko pari "hupi"lentomatkaa vuoteen liikaa ilmastosyistä.
Instassaan sitä itki eilen, kun oli niiiiiin tylsää ja ei pääse matkustamaan (miksei mene, koronat sairastettu kuulemma) ja ei pääse dinnereille raflaan ja ja ja ja ja ja ja ja ja. Voi luoja, mikä ämmä. Ja juu, ihan mielenkiinnosta seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Korona on parasta mitä ihmiskunnalle on tapahtunut pitkään aikaan. Ekokatastrofi olisi koko planeetalle erittäin tuhoisaa, nyt ihmiskuntaa on jarrutettu ja pysäyttämällä laitettu miettimään oikeasti tärkeitä asioita.
Onko se jatkuva kuluttaminen ja matkustelu todella elämän tärkein asia vai tulisiko elää ainutlaatuista planeettaamme kunnioittavammin ja eläimiä arvostaen. Olemme kulkeneet liian kauas todellisesta luonnostamme, siksi voimme pahoin ja huonosti. Tämä on viimeinen varoitus ihmiskunnalle, muuttakaa suuntaa tai poistukaa planeetalta.
Kyllä. Mutta luuletko, että näitä luxus ihmisiä kiinnostaa. Tämä Sarakin matkusti "vain" 6 kertaa, vaikka corona oli jarruttamassa. Ei näitä jarruta mikään. Sitten kun Coron on ohi, niin lentoja on varmaan tuplaten. Kahden päivän välein vaihtaa kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missikaunotar ja somevaikuttaja Sara Chafakin ansiotulot vuonna 2019 olivat 18 859 euroa.
Määkin tienaan enemmän, vaikka olen laitoshuoltaja.
Niitä Dubain tuloja ei ehkä ole ilmoitettu verottajalle.
Tarviiko edes ilmoittaa?
Martina, Sofia jne. matkustavat aivan yhtä paljon. Eivät kovin ympäristötietoisia nämä somejulkut?
Sara on huolissaan ympäristön tilasta, ja siksi ”äänestän Vihreitä”, sanoo Sara, ja vetoaa Outi Alanko-Kahiluodon tapaukseen, jossa Outi perheineen lähti juhlimaan Outin 50-vuotispäivää Japaniin.
Siis toiset lentää 5xkk, mutta mummi ei saisi kesälauantaina lämmittää kohta pihasaunaa, kun se niin saastuttaa?
68 lentoa eli luultavasti 34 menopaluuta, ei ole edes kerran viikossa. Ja täytyy siellä Dubaissa käydä tili tekemässä
Sara on niin kaunis ja aito!
Mihinkään ei pääse ja silti näyttää olevan koko ajan jossain.
Raportti: Maailman rikkain prosentti aiheutti päästöjä yli tuplasti enemmän kuin köyhin puolikas
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006643002.html
Rikkaat ovat maailman syöpä.
Mä inhoan lentokenttiä ja lentämistä. Tollanen tahti olisi mulle painajainen 😫
Korona on parasta mitä ihmiskunnalle on tapahtunut pitkään aikaan. Ekokatastrofi olisi koko planeetalle erittäin tuhoisaa, nyt ihmiskuntaa on jarrutettu ja pysäyttämällä laitettu miettimään oikeasti tärkeitä asioita.
Onko se jatkuva kuluttaminen ja matkustelu todella elämän tärkein asia vai tulisiko elää ainutlaatuista planeettaamme kunnioittavammin ja eläimiä arvostaen. Olemme kulkeneet liian kauas todellisesta luonnostamme, siksi voimme pahoin ja huonosti. Tämä on viimeinen varoitus ihmiskunnalle, muuttakaa suuntaa tai poistukaa planeetalta.