Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa kun tulee kunnolla lunta!

Vierailija
30.01.2022 |

Taidanpa laittaa hieman joulumusiikkia soimaan. 🤗

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tulee jo muutaman viikon päästä kevät! Ainakin Etelä-Suomeen.

Vierailija
2/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tampereella ainakin hiihdellään vielä huhtikuussa. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi talvi ja lumi,ällöttävää. Voi kun olis ikuinen kesä, onneksi valoon päin ollaan menossa. Rakastan kesää🌞❤️

Vierailija
4/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa käydä luonnossa lenkillä kun näkökenttään osuu pelkkää valkoista!

Vierailija
5/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitä ikkunasta ja joku toinen käy viemässä kinokset pois, että pääset huomenna siististi kauppaan? Tuu tänne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enää niin kivaa? Todellisuudesta etääntyneet hörhöt...

Vierailija
6/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä on kun pääsee hiihtämään ja laskettelemaan. Nytkin ollaan oltu laskettelurinteessä ja hiihdetty tuntikausia. Talvi on kyllä paras vuodenaika, vaikkei kesäkään huono ole.

Vierailija
7/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitä ikkunasta ja joku toinen käy viemässä kinokset pois, että pääset huomenna siististi kauppaan? Tuu tänne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enää niin kivaa? Todellisuudesta etääntyneet hörhöt...

No itsehän sä olet päättänyt siellä asua, oletettavasti. Kaupunkilaisen kerrostaloasukin todellisuus on, että joku muu hoitaa lumityöt.

Vierailija
8/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa käydä luonnossa lenkillä kun näkökenttään osuu pelkkää valkoista!

Valkoinen lumikenttä osuu mun silmään mun pihallakin. 1,5 h lumien kolausta, vajaa 1000 kulutettua kaloria, josta puolet rasvanpolton puolella. Kilometrejä muutama. Hyvää kuntoilua mut muuten lumesta ei ole iloa :D

Vierailija
9/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köh. Onko sellaisia aikuisia jotka haluavat tehdä lumienkeleitä, möngertää lumessa haalareissa kuten lapsena, tehdä kevyen lumilinnan, jäädyttää kukkia ja värejä lumilyhtyjen sisälle ja tehdä jänislumiukon?

Vierailija
10/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkupylly!

Vierailija
11/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jo ennen tätä reilusti lunta, joten en olisi välttämättä enää lisää kaivannut :D tässä vaiheessa alkaa enemmän kaivata jo kevättä. Mutta no, ei se lumi mua kuitenkaan haittaakaan.

Vierailija
12/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Tampereella ainakin hiihdellään vielä huhtikuussa. 🤗

Niin. Jotenkin muuten kuin luonnonlumella.

Jokainen kevät on osoittanut, että isotkin lumimäärät katoavat yllättävän nopeasti, kun kevätsää kunnolla lämmittää.

Vierailija
13/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli jo ennen tätä reilusti lunta, joten en olisi välttämättä enää lisää kaivannut :D tässä vaiheessa alkaa enemmän kaivata jo kevättä. Mutta no, ei se lumi mua kuitenkaan haittaakaan.

Ylihuomenna alkaa jo helmikuu, se on lyhyt kuukausi ja on laskiaista ja ystävänpäivää. Sitten onkin jo maaliskuu jonka voi jo laskea kevätkuukaudeksi.

Vierailija
14/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä lumentulossa toki omat käytännön haittansa, varsinkin kun sitä tulee kerralla paljon, mutta on se talvinen maisema niin kaunis ja hiihtoladut pysyy hyvinä kun on riittävästi lunta. Minulle talvi on tunnelmallinen ja koska asun vuokralla, ei ne lumityötkään jää minulle. Siksi voin vain nauttia. En silti koe olevani todellisuudesta etääntynyt.

Vierailija
15/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsehän sä olet päättänyt siellä asua, oletettavasti. Kaupunkilaisen kerrostaloasukin todellisuus on, että joku muu hoitaa lumityöt.

Kerrostaloasukki kuulostaa aika pahalta. Lumesta huolimatta elän mieluummin vapaana maalla.

Vierailija
16/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. T:Pohjoiseen hiljattain muuttanut

Vierailija
17/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa on ollut kun etelässäkin ollut kunnolla lunta ja pakkasia tänä talvena. On niin kaunista, se loskapimeys laittaa masentamaan

Vierailija
18/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myrsky rikkoi ikkunat ja lunta on vyötäröön asti olohuoneessa mutta on se vaan ihanaa kun on kunnon talvi

Vierailija
19/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kevät on vain ankea siirtymävaihe kohti kesää, yliarvostettu vuodenaika, loskaa ja märkää. Syksyllä on sentään ruskaa ja kaunista.

Vierailija
20/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas juuri muistin, miksi inhoan talvea.

Todella ihastuttavaa tarpoa tuolla lumikinoksissa ja puuterilumessa, jonka alla olikin jo kiinteämpää lunta ja siinä nilkat taipuvat sinne sun tänne. Samaan aikaan lumi sataa suoraan päin ja kun tuuli yltyy, tulee sen kylmän tuulen lisäksi lisää lunta päälle. Ei näe yhtään mitään kun naama on täynnä lunta ja maa on pelkkää valkoista, josta on vaikea erottaa mihin kannattaisi astua ettei uppoa tai kaadu.

Kun kaikkialle pitää kävellä, en voi todellakaan sanoa nauttivani tästä säästä.