Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ihanaa kun tulee kunnolla lunta!

Vierailija
30.01.2022 |

Taidanpa laittaa hieman joulumusiikkia soimaan. đŸ€—

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tulee jo muutaman viikon pÀÀstÀ kevÀt! Ainakin EtelÀ-Suomeen.

Vierailija
2/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllĂ€ Tampereella ainakin hiihdellÀÀn vielĂ€ huhtikuussa. đŸ€—

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyi talvi ja lumi,Ă€llöttĂ€vÀÀ. Voi kun olis ikuinen kesĂ€, onneksi valoon pĂ€in ollaan menossa. Rakastan kesĂ€Ă€đŸŒžâ€ïž

Vierailija
4/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanaa kÀydÀ luonnossa lenkillÀ kun nÀkökenttÀÀn osuu pelkkÀÀ valkoista!

Vierailija
5/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitÀ ikkunasta ja joku toinen kÀy viemÀssÀ kinokset pois, ettÀ pÀÀset huomenna siististi kauppaan? Tuu tÀnne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enÀÀ niin kivaa? Todellisuudesta etÀÀntyneet hörhöt...

Vierailija
6/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parasta tÀssÀ on kun pÀÀsee hiihtÀmÀÀn ja laskettelemaan. Nytkin ollaan oltu laskettelurinteessÀ ja hiihdetty tuntikausia. Talvi on kyllÀ paras vuodenaika, vaikkei kesÀkÀÀn huono ole.

Vierailija
7/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitÀ ikkunasta ja joku toinen kÀy viemÀssÀ kinokset pois, ettÀ pÀÀset huomenna siististi kauppaan? Tuu tÀnne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enÀÀ niin kivaa? Todellisuudesta etÀÀntyneet hörhöt...

No itsehÀn sÀ olet pÀÀttÀnyt siellÀ asua, oletettavasti. Kaupunkilaisen kerrostaloasukin todellisuus on, ettÀ joku muu hoitaa lumityöt.

Vierailija
8/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kÀydÀ luonnossa lenkillÀ kun nÀkökenttÀÀn osuu pelkkÀÀ valkoista!

Valkoinen lumikenttÀ osuu mun silmÀÀn mun pihallakin. 1,5 h lumien kolausta, vajaa 1000 kulutettua kaloria, josta puolet rasvanpolton puolella. KilometrejÀ muutama. HyvÀÀ kuntoilua mut muuten lumesta ei ole iloa :D

Vierailija
9/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Köh. Onko sellaisia aikuisia jotka haluavat tehdÀ lumienkeleitÀ, möngertÀÀ lumessa haalareissa kuten lapsena, tehdÀ kevyen lumilinnan, jÀÀdyttÀÀ kukkia ja vÀrejÀ lumilyhtyjen sisÀlle ja tehdÀ jÀnislumiukon?

Vierailija
10/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkupylly!

Vierailija
11/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ oli jo ennen tÀtÀ reilusti lunta, joten en olisi vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ lisÀÀ kaivannut :D tÀssÀ vaiheessa alkaa enemmÀn kaivata jo kevÀttÀ. Mutta no, ei se lumi mua kuitenkaan haittaakaan.

Vierailija
12/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllĂ€ Tampereella ainakin hiihdellÀÀn vielĂ€ huhtikuussa. đŸ€—

Niin. Jotenkin muuten kuin luonnonlumella.

Jokainen kevÀt on osoittanut, ettÀ isotkin lumimÀÀrÀt katoavat yllÀttÀvÀn nopeasti, kun kevÀtsÀÀ kunnolla lÀmmittÀÀ.

Vierailija
13/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllÀ oli jo ennen tÀtÀ reilusti lunta, joten en olisi vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ lisÀÀ kaivannut :D tÀssÀ vaiheessa alkaa enemmÀn kaivata jo kevÀttÀ. Mutta no, ei se lumi mua kuitenkaan haittaakaan.

Ylihuomenna alkaa jo helmikuu, se on lyhyt kuukausi ja on laskiaista ja ystÀvÀnpÀivÀÀ. Sitten onkin jo maaliskuu jonka voi jo laskea kevÀtkuukaudeksi.

Vierailija
14/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinÀ lumentulossa toki omat kÀytÀnnön haittansa, varsinkin kun sitÀ tulee kerralla paljon, mutta on se talvinen maisema niin kaunis ja hiihtoladut pysyy hyvinÀ kun on riittÀvÀsti lunta. Minulle talvi on tunnelmallinen ja koska asun vuokralla, ei ne lumityötkÀÀn jÀÀ minulle. Siksi voin vain nauttia. En silti koe olevani todellisuudesta etÀÀntynyt.

Vierailija
15/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsehÀn sÀ olet pÀÀttÀnyt siellÀ asua, oletettavasti. Kaupunkilaisen kerrostaloasukin todellisuus on, ettÀ joku muu hoitaa lumityöt.

Kerrostaloasukki kuulostaa aika pahalta. Lumesta huolimatta elÀn mieluummin vapaana maalla.

Vierailija
16/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. T:Pohjoiseen hiljattain muuttanut

Vierailija
17/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa on ollut kun etelÀssÀkin ollut kunnolla lunta ja pakkasia tÀnÀ talvena. On niin kaunista, se loskapimeys laittaa masentamaan

Vierailija
18/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ myrsky rikkoi ikkunat ja lunta on vyötÀröön asti olohuoneessa mutta on se vaan ihanaa kun on kunnon talvi

Vierailija
19/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kevÀt on vain ankea siirtymÀvaihe kohti kesÀÀ, yliarvostettu vuodenaika, loskaa ja mÀrkÀÀ. SyksyllÀ on sentÀÀn ruskaa ja kaunista.

Vierailija
20/38 |
30.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ taas juuri muistin, miksi inhoan talvea.

Todella ihastuttavaa tarpoa tuolla lumikinoksissa ja puuterilumessa, jonka alla olikin jo kiinteÀmpÀÀ lunta ja siinÀ nilkat taipuvat sinne sun tÀnne. Samaan aikaan lumi sataa suoraan pÀin ja kun tuuli yltyy, tulee sen kylmÀn tuulen lisÀksi lisÀÀ lunta pÀÀlle. Ei nÀe yhtÀÀn mitÀÀn kun naama on tÀynnÀ lunta ja maa on pelkkÀÀ valkoista, josta on vaikea erottaa mihin kannattaisi astua ettei uppoa tai kaadu.

Kun kaikkialle pitÀÀ kÀvellÀ, en voi todellakaan sanoa nauttivani tÀstÀ sÀÀstÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn kaksi