Ihanaa kun tulee kunnolla lunta!
Taidanpa laittaa hieman joulumusiikkia soimaan. đ€
Kommentit (38)
TÀÀllÀ kÀvelyteiden auraus on ihan surkeaa. Ei tee mieli mennÀ mihinkÀÀn.
Jee, lumityöt kutsuu. Saa kunnolla liikuntaa, eikÀ tarvi maksaa mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kÀydÀ luonnossa lenkillÀ kun nÀkökenttÀÀn osuu pelkkÀÀ valkoista![/quote
Et selvÀstikÀÀn asu pÀÀkaupunkiseudulla. TÀÀllÀ on ruskeita apinoita joka paikka tÀynnÀ.
Joku raja lumentulolla. LiikenteessÀ on ollut enemmÀn onnettomuuksia ja etelÀssÀ erittÀin vaarallinen ajosÀÀ. Veikkaan, ettet ap ole autoilija, joka joutuu kaivamaan auton lumen saattamista valleist pÀÀstÀkseen työhön, tiet ovat auraamatta vielÀ aamupÀivÀllÀ. Ei nÀy eikÀ kuulu yhtÀ aura-autoa.
Vierailija kirjoitti:
Joku raja lumentulolla. LiikenteessÀ on ollut enemmÀn onnettomuuksia ja etelÀssÀ erittÀin vaarallinen ajosÀÀ. Veikkaan, ettet ap ole autoilija, joka joutuu kaivamaan auton lumen saattamista valleist pÀÀstÀkseen työhön, tiet ovat auraamatta vielÀ aamupÀivÀllÀ. Ei nÀy eikÀ kuulu yhtÀ aura-autoa.
Olen autoilija, kuljen sillÀ töihin. Auton putsaaminen lumesta on kieltÀmÀttÀ ikÀvÀÀ, tosin jÀÀn rapaaminen on vielÀ ikÀvÀmpÀÀ.
Ihan liikaa lunta, vaikea kÀydÀ lenkillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitÀ ikkunasta ja joku toinen kÀy viemÀssÀ kinokset pois, ettÀ pÀÀset huomenna siististi kauppaan? Tuu tÀnne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enÀÀ niin kivaa? Todellisuudesta etÀÀntyneet hörhöt...
Heh. Pihan koko on valintakysymys ja lumiesteitÀ saa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitÀ ikkunasta ja joku toinen kÀy viemÀssÀ kinokset pois, ettÀ pÀÀset huomenna siististi kauppaan? Tuu tÀnne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enÀÀ niin kivaa? Todellisuudesta etÀÀntyneet hörhöt...
Heh. Pihan koko on valintakysymys ja lumiesteitÀ saa kaupasta.
MikÀ on lumieste? Vaikeaa ajaa auraamatonta tietÀ. Onko aurakuskit lakossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen autoilija, kuljen sillÀ töihin. Auton putsaaminen lumesta on kieltÀmÀttÀ ikÀvÀÀ, tosin jÀÀn rapaaminen on vielÀ ikÀvÀmpÀÀ.
Kuljet vaikka auraamattomia teitÀ? Ei ole autoja nÀkynyt.
Sulais Ă€kkiĂ€ tuo valkonen paska pois, pÀÀsis pyörĂ€llĂ€ kulkemaan sulia teitĂ€! Ootan sitĂ€ kuin kuuta nousevaa,rakastan pyörĂ€kelejĂ€,lĂ€mmintĂ€,kesÀÀ yli kaikenđżđŽđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ oli jo ennen tÀtÀ reilusti lunta, joten en olisi vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ lisÀÀ kaivannut :D tÀssÀ vaiheessa alkaa enemmÀn kaivata jo kevÀttÀ. Mutta no, ei se lumi mua kuitenkaan haittaakaan.
Minusta kevÀt on vain ankea siirtymÀvaihe kohti kesÀÀ, yliarvostettu vuodenaika, loskaa ja mÀrkÀÀ. SyksyllÀ on sentÀÀn ruskaa ja kaunista.
Tuohan on ihan nÀkökulmasta kiinni. Voi syksyÀkin ajatella, ettÀ silloin on vain sateista, tuulista, synkkÀÀ ja kylmÀÀ. Oikeasti alkusyksy on mielestÀni mukavaa aikaa, jos on vielÀ melko lÀmmintÀ. KevÀt puolestaan on uskomattoman hienoa aikaa siitÀ about toukokuun alusta lÀhtien. Alkaa kunnolla lÀmpenemÀÀn, on aurinkoista luonto herÀÀ eloon, vaatteet vÀhenee, puut alkaa vihertÀÀ, kaikki on vielÀ edessÀ jne.
Varmasti moni autolla tÀnÀÀn töihin menijÀ ei ole pÀÀssyt kerrostalon pihasta tai maaseudulta mihinkÀÀn jos ei ole aurattu.
Ihana kunnon talvi, ei voi valittaa! Jokaisessa vuodeajassa on puolensa, mutta lempparit on syksy ja talvi.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tullakin mutta kylillÀ kerrotaan et oot niin saita ettet edes kahvetta tarjoo.
MÀ en jaksa teitÀ valittajia! EttehÀn te muutenkaan tee mitÀÀn muuta kuin istutte katsomassa netflixiÀ sÀlekaihtimet kiinni, mitÀ vÀliÀ sillÀ on, mikÀ vuodenaika milloinkin on?
Talvessa on taikaa vain lumisena.
Ah, mikÀ ihana keli teille pyörÀilijöille, kyllÀ! ZemppiÀ vaan, polkee, polkee. No, mÀ kyl kuljen autollani.
đ€