Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee kunnolla lunta!

Vierailija
30.01.2022 |

Taidanpa laittaa hieman joulumusiikkia soimaan. 🤗

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myrsky rikkoi ikkunat ja lunta on vyötäröön asti olohuoneessa mutta on se vaan ihanaa kun on kunnon talvi

🤗

Vierailija
22/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävelyteiden auraus on ihan surkeaa. Ei tee mieli mennä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, lumityöt kutsuu. Saa kunnolla liikuntaa, eikä tarvi maksaa mitään.

Vierailija
24/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa käydä luonnossa lenkillä kun näkökenttään osuu pelkkää valkoista![/quote

Et selvästikään asu pääkaupunkiseudulla. Täällä on ruskeita apinoita joka paikka täynnä.

Vierailija
25/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raja lumentulolla. Liikenteessä on ollut enemmän onnettomuuksia ja etelässä erittäin vaarallinen ajosää. Veikkaan, ettet ap ole autoilija, joka joutuu kaivamaan auton lumen saattamista valleist päästäkseen työhön, tiet ovat auraamatta vielä aamupäivällä. Ei näy eikä kuulu yhtä aura-autoa.

Vierailija
26/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku raja lumentulolla. Liikenteessä on ollut enemmän onnettomuuksia ja etelässä erittäin vaarallinen ajosää. Veikkaan, ettet ap ole autoilija, joka joutuu kaivamaan auton lumen saattamista valleist päästäkseen työhön, tiet ovat auraamatta vielä aamupäivällä. Ei näy eikä kuulu yhtä aura-autoa.

Olen autoilija, kuljen sillä töihin. Auton putsaaminen lumesta on kieltämättä ikävää, tosin jään rapaaminen on vielä ikävämpää.

Vierailija
27/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa lunta, vaikea käydä lenkillä.

Vierailija
28/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitä ikkunasta ja joku toinen käy viemässä kinokset pois, että pääset huomenna siististi kauppaan? Tuu tänne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enää niin kivaa? Todellisuudesta etääntyneet hörhöt...

Heh. Pihan koko on valintakysymys ja lumiesteitä saa kaupasta.

Vierailija
29/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lumi on ihanaa? Kun katsot sitä ikkunasta ja joku toinen käy viemässä kinokset pois, että pääset huomenna siististi kauppaan? Tuu tänne talvisin kolaamaan mun pihaa ja pudottamaan lumikuorma katolta! Onko lumentulo enää niin kivaa? Todellisuudesta etääntyneet hörhöt...

Heh. Pihan koko on valintakysymys ja lumiesteitä saa kaupasta.

Mikä on lumieste? Vaikeaa ajaa auraamatonta tietä. Onko aurakuskit lakossa?

Vierailija
30/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen autoilija, kuljen sillä töihin. Auton putsaaminen lumesta on kieltämättä ikävää, tosin jään rapaaminen on vielä ikävämpää.

Kuljet vaikka auraamattomia teitä? Ei ole autoja näkynyt.

Vierailija
31/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulais äkkiä tuo valkonen paska pois, pääsis pyörällä kulkemaan sulia teitä! Ootan sitä kuin kuuta nousevaa,rakastan pyöräkelejä,lämmintä,kesää yli kaiken🌿🚴💜

Vierailija
32/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli jo ennen tätä reilusti lunta, joten en olisi välttämättä enää lisää kaivannut :D tässä vaiheessa alkaa enemmän kaivata jo kevättä. Mutta no, ei se lumi mua kuitenkaan haittaakaan.

Minusta kevät on vain ankea siirtymävaihe kohti kesää, yliarvostettu vuodenaika, loskaa ja märkää. Syksyllä on sentään ruskaa ja kaunista.

Tuohan on ihan näkökulmasta kiinni. Voi syksyäkin ajatella, että silloin on vain sateista, tuulista, synkkää ja kylmää. Oikeasti alkusyksy on mielestäni mukavaa aikaa, jos on vielä melko lämmintä. Kevät puolestaan on uskomattoman hienoa aikaa siitä about toukokuun alusta lähtien. Alkaa kunnolla lämpenemään, on aurinkoista luonto herää eloon, vaatteet vähenee, puut alkaa vihertää, kaikki on vielä edessä jne.

Vierailija
33/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni autolla tänään töihin menijä ei ole päässyt kerrostalon pihasta tai maaseudulta mihinkään jos ei ole aurattu.

Vierailija
34/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kunnon talvi, ei voi valittaa! Jokaisessa vuodeajassa on puolensa, mutta lempparit on syksy ja talvi.

Vierailija
35/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tullakin mutta kylillä kerrotaan et oot niin saita ettet edes kahvetta tarjoo.

Vierailija
36/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa teitä valittajia! Ettehän te muutenkaan tee mitään muuta kuin istutte katsomassa netflixiä sälekaihtimet kiinni, mitä väliä sillä on, mikä vuodenaika milloinkin on?

Vierailija
37/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvessa on taikaa vain lumisena.

Vierailija
38/38 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikä ihana keli teille pyöräilijöille, kyllä! Zemppiä vaan, polkee, polkee. No, mä kyl kuljen autollani.